Ben je een gedreven en resultaatgerichte inkoper en wil je impact maken binnen een dynamische organisatie? Word dan onze nieuwe Procurement Manager!


Wat ga je doen als Procurement Manager:

Als Procurement Manager ben je verantwoordelijk voor het aanbestedingsproces op tactisch en strategisch niveau voor alle categorieën binnen het domein van de algemene kosten. Je ontwikkelt categorieplannen en bouwt sterke leveranciersrelaties om de inkoopstrategie te versterken. Onderhandelingen voer je met oog voor prijs, kwaliteit, innovatie en de CSRD-normen. 

Daarnaast informeer je interne stakeholders over de procurement policy en zorg je dat deze wordt meegenomen in de inkoopprocessen. Het analyseren van leveranciersprestaties en het initiëren van verbeteringen behoren eveneens tot je taken, zodat de kwaliteit en efficiëntie binnen het inkoopproces continu worden geoptimaliseerd.

Verder zie je o.a. terugkomen in deze functie: 

  • Onderdeel zijn van internationale Arval aanbestedingsprocedures en aanbestedingsprocedures binnen BNP Paribas Nederland;
  • Vastlegging (commerciële) voorwaarden en overeengekomen SLA’s in contracten;
  • Verbeteringsplannen initiëren voor het bouwen en optimaliseren van toeleveringsrelaties op lange termijn;
  • Trends en ontwikkelingen op de markt actief bijhouden en deze zo nodig opnemen in de categoriestrategie;
  • Maken van forecast voor de verschillende categorieën.

Wat vragen wij van jou als Procurement Manager:

Om succesvol te zijn in de functie van Procurement Manager, heb je 4-8 jaar ervaring in een vergelijkbare functie en beschik je over een hbo werk- en denkniveau. Je bent communicatief sterk en hebt bewezen vaardigheden in stakeholdermanagement. Daarnaast heb je ervaring binnen een corporate en matrixorganisatie en weet je moeiteloos te schakelen tussen tactische en strategische vraagstukken.

  • 32-40 per week beschikbaar;
  • Besluitvaardig, commercieel, flexibel en vasthoudend;
  • Uitstekende beheersing van Nederlands en Engels in woord en geschrift;
  • Woonachtig op bereisbare afstand van Houten, Nederland.

Wat bieden wij jou als Procurement Manager?

Naast een uitdagende en afwisselende functie in een ambitieus team van Procurement Manager, krijg je bij Arval BNP Paribas de kans om jezelf te ontwikkelen binnen een eigentijdse en flexibele werkomgeving. Wij waarderen inzet en bieden tal van extra’s die bijdragen aan een prettige werkervaring:

  • Een salaris tot € 5.500, afhankelijk van je ervaring;
  • Leasewagen of mobiliteitsbudget;
  • Jaarlijkse winstbonus afhankelijk van behaalde doelstellingen;
  • Premievrij pensioen, 8% vakantiegeld en minimaal 25 vakantiedagen, dit is dus niet de max;
  • Hybride werken en een thuiswerkvergoeding;
  • Een thuiswerkbudget van € 847 voor het inrichten van je werkplek;
  • Laptop en iPhone;
  • Teamuitjes, borrels, workshops, padeltoernooi, tennistoernooi en nog veel meer!

Hier kom je te werken:

Je komt terecht in een team van 4 ervaren professionals. Ze zijn niet bang om elkaar uit te dagen om tot betere resultaten en een betere kwaliteit te komen. Niet alleen de behaalde resultaten zijn belangrijk maar ook de manier waarop deze behaald zijn.

Arval BNP Paribas is opgericht in 1989 in Frankrijk als onderdeel van BNP Paribas. Hier valt Arval BNP Paribas tot op de dag van vandaag nog steeds onder. In 2004 vestigden ze in Nederland met de overname van Arma, een Nederlandse leasemaatschappij. Het hoofdkantoor van Arval BNP Paribas zit in Parijs, de Nederlandse vestiging in Houten. 

Sollicitatieprocedure:

Wil jij impact maken en bijdragen aan onze groei? Solliciteer en dan kun je dit van ons verwachten:

  • Kennismaking: we bespreken samen met jou of jouw ervaring en persoonlijkheid passen bij de rol en onze cultuur;
  • Eerste deepdive met de business: vinden we elkaar een goede match? Dan volgt een inhoudelijk gesprek met de business om dieper in te gaan op jouw vaardigheden en hoe deze aansluiten bij het team;
  • Tweede deepdive met de business: als we beide enthousiast zijn, gaan we nog dieper de inhoud in om de rol en verantwoordelijkheden nog beter te verkennen;
  • Tijd om een beslissing te nemen! Wij, maar ook jij, maken de keuze of je onze nieuwe collega wordt! Zo ja, dan volgt er een afrondend gesprek met HR over de arbeidsvoorwaarden.
  • Welkom bij Arval BNP Paribas!

Ben jij op zoek naar een afwisselende baan binnen een hecht team? Wil je werken voor een toonaangevende internationale vastgoedadviseur en bijdragen aan het financiële beheer van internationale opdrachtgevers? Solliciteer dan als Senior Property Controller bij BNP Paribas Real Estate Nederland!

Over de functie

Als Senior Property Controller bij BNP Paribas Real Estate Nederland maak je deel uit van ons financiële team.  

Je werkt binnen onze Property Management afdeling, een team van 20 professionals die zich bezighouden met commercieel, financieel, administratief en technisch beheer.

Wat ga je doen?

  • Het verzorgen van een volledige en juiste administratie van verschillende portefeuilles
  • Het opmaken, controleren en opleveren van tijdige en accurate maand en kwartaal rapportages
  • Het actief meedenken over efficiëntieslagen en procesverbeteringen
  • Het geven van dagelijkse begeleiding aan de Property Accountant

Wie ben jij?

  • Minimaal een afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur in een administratieve of bedrijfseconomische richting
  • 5 tot 7 jaar relevante werkervaring 
  • Je hebt goede kennis van Excel
  • Ervaring met Yardi is een pré
  • Ervaring in het opstellen van interne- en externe financiële rapportages op basis van IFRS/ GAAP
  • Kennis inzake jaarafrekening servicekosten
  • Je beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk

Wat bieden wij?

  • Een fulltime functie (40 uur per week)
  • Een marktconform salaris, afhankelijk van je relevante ervaring
  • Een jaarlijkse winstafhankelijke bonus
  • 25 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband
  • Een modern kantoor aan de Zuidas in Amsterdam
  • Werken binnen een groeiende afdeling in een open werksfeer
  • Samenwerken met ervaren collega’s die hun kennis en expertise graag delen

Over BNP Paribas Real Estate

BNP Paribas Real Estate, een toonaangevende internationale vastgoedadviseur, biedt diensten aan die de gehele vastgoedlevenscyclus beslaan: Vastgoedontwikkeling, Beleggingstransacties, Consulting, Waardering, Vastgoedbeheer en financieringsadvies. Met 5.300 werknemers opereert BNP Paribas Real Estate als one-stop-shop en ondersteunt eigenaren, huurders, investeerders en gemeenschappen dankzij met lokale expertise in 24 landen in Europa, het Midden-Oosten en Azië (direct en via haar eigen en haar Alliantie-netwerk). BNP Paribas Real Estate maakt deel uit van de BNP Paribas Groep, een wereldleider in financiële diensten.

Wij zijn meer dan Property Managers. Naast het beheren van gebouwen en financiële administratie fungeren wij als het verlengstuk van onze opdrachtgevers. Wij denken vooruit, handelen proactief en werken altijd samen met collega’s uit leasing en investment management om de juiste keuzes te maken.

Wil jij deel uitmaken van ons team en je verder ontwikkelen binnen een toonaangevende vastgoedorganisatie? Solliciteer nu!

Word Business Development Specialist bij Arval BNP Paribas en laat potentiële klanten de deur openen!

Heb jij geduld en doorzettingsvermogen? Ben je een echte winnaar en vaak het meesterbrein achter het succes? Wij zijn op zoek naar een Business Development Specialist. In deze rol open jij vanuit de binnendienst deuren en zorg je dat onze Business Managers voorbereid naar binnen stappen om de deal te sluiten. Samen vier je het succes!

Wat ga je doen?

In de rol als Business Development Specialist bij Arval zorg je voor de ontwikkeling van nieuwe zakelijke kansen en het uitbreiden van onze marktpositie. Je weet wat er speelt in de markt en weet als geen ander welke stappen ondernomen moeten worden om prospects te bewerken. Hoe jij dat doet? Dat is aan jou! Je hebt al wat meters op de teller staan en zet je creativiteit in om potentiële klanten te bereiken.

In deze rol ga je grondig te werk. Je bent op de hoogte van wat er speelt in de markt, signaleert kansen en brengt deze in kaart. Tot slot zorg je ervoor dat je in contact komt met de juiste personen. Je bent de onmisbare schakel tussen de markt en onze Business Managers. Jouw hoofddoel is om prospects om te zetten in klanten, maar de weg ernaartoe is steeds anders en daar zit voor jou de uitdaging.

Jouw verantwoordelijkheden

  • het analyseren van de markt om campagnes te voeren;
  • het leggen van contact met de juiste contactpersonen;
  • het vastleggen van alle acties in Salesforce.

Wat bieden wij jou?

Bij Arval BNP Paribas hechten we veel waarde aan een goede werk-privébalans en investeren we in jouw persoonlijke ontwikkeling. Wij bieden je een eigentijdse, dynamische werkomgeving met een open cultuur en diverse extra’s om je werk en leven in balans te houden, zoals:

  • Een salaris tussen de € 2.700 en € 3.700, afhankelijk van je ervaring;
  • Jaarlijkse winstbonus afhankelijk van behaalde doelstellingen en een prestatieafhankelijke bonus;
  • Premievrij pensioen, 8% vakantiegeld en minimaal 25 vakantiedagen;
  • Hybride werken en een thuiswerkvergoeding;
  • Een thuiswerkbudget van € 847 voor het inrichten van je werkplek;
  • Laptop en iPhone 14;
  • Gebruik maken van onze sportregeling, vers fruit, teamuitjes en het jaarlijkse Arval Feest.

Wat breng jij mee?

Je past binnen deze rol bij ons als je een commerciële instelling hebt en kansen weet te herkennen. Je hebt lef, bent analytisch en vind het leuk om in een team te werken. Je bent geduldig, hebt een flinke dosis doorzettingsvermogen en laat je niet snel uit het veld slaan. Werkt het op manier A niet, dan probeer je manier B. Kortom, je doet wat nodig is om het gewenste resultaat te bereiken. Verder beschik je over:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke rol;
  • Bij voorkeur fulltime beschikbaarheid en woon je op bereisbare afstand van Houten.

Dit is Arval BNP Paribas

“Doordat wij als team écht samen werken zorgen wij voor kwaliteit aan de voorkant. Hierdoor kiezen toekomstige klanten voor ons voor de lange termijn!”, aldus Martijn, Head of New Business.

Als Business Development Specialist kom je terecht in een team van 4 collega’s waarmee je nauw samenwerkt om de markt zo goed mogelijk te bewerken. In deze rol rapporteer je aan het hoofd van New Business. Het team is volop in ontwikkeling en geen dag is hetzelfde. Je krijgt de vrijheid en verantwoordelijkheid om zelf beslissingen te nemen. Natuurlijk wordt ervoor gezorgd dat je klaargestoomd wordt en staan jouw collega’s ten alle tijden voor je klaar om je te helpen en om samen te groeien!

Arval, opgericht in 1989 in Frankrijk en onderdeel van BNP Paribas, is sinds 2004 actief in Nederland. Wij zijn meer dan een leasemaatschappij: wij helpen onze klanten met diverse mobiliteitsbehoeften en stimuleren duurzaam rijden.

Gesolliciteerd? Dan kun je dit van ons verwachten:

  • Kennismaking: we bespreken samen met jou of jouw ervaring en persoonlijkheid passen bij de rol en onze cultuur;
  • Eerste deepdive met de business: vinden we elkaar een goede match? Dan volgt een inhoudelijk gesprek met de business om dieper in te gaan op jouw vaardigheden en hoe deze aansluiten bij het team;
  • Tweede deepdive met de business: als we beide enthousiast zijn, gaan we nog dieper de inhoud in om de rol en verantwoordelijkheden nog beter te verkennen;
  • Tijd om een beslissing te nemen! Wij, maar ook jij, maken de keuze of je onze nieuwe collega wordt! Zo ja, dan volgt er een afrondend gesprek met HR over de arbeidsvoorwaarden.
  • Welkom bij Arval BNP Paribas!

Arval groeit! 

En onze buitendienst groeit mee. De groeiambities op de segmenten Mid en Public (met uitloop naar Large/IBO) vragen om een nieuwe Business Manager Leasing.

Wat je gaat doen als Business Manager Leasing:

De rol van Business Manager Leasing bij Arval omvat een breed scala aan verantwoordelijkheden, waaronder het ontwikkelen en implementeren van strategische plannen, het beheren van (inter)nationale klantrelaties en het enthousiasmeren van prospects voor onze dienstverlening. Je krijgt in deze verantwoordelijke functie alle vrijheid om je eigen succes te creëren, waarbij je door consultative selling exact weet wat de klantbehoeftes zijn om een passende oplossing te bieden. Je schakelt op natuurlijke wijze tussen interne, – en externe stakeholders om de gezamenlijke doelen te behalen. 

Je staat er niet alleen voor: Samen met collega Business Managers, Accountmanagers binnendienst, team New Business en team Tenders & Aanbestedingen zorg je voor een ultieme klantbeleving. 

Wanneer dit iets voor jou is:

  • Je beschikt over min. 5 jaar relevante saleservaring bij een leasemaatschappij, consultancy organisatie of een zakelijke dienstverlener;
  • Je bent resultaatgericht met een klantgerichte aanpak;
  • Jij bent graag in the lead voor alle facetten van het salestraject. Van new business, relatiebeheer of een aanbesteding tot aan prijsonderhandeling en klantimplementatie;
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands & Engels;
  • Je hebt ervaring met projectmatig werken.

Hier kom je terecht:

Bij Arval levert de Business Manager Leasing een belangrijke bijdrage aan de successen en ontwikkeling van de organisatie en van onze klanten. Met onze aanpak en transitie richting mobiliteit maak je veel mensen blij met je werk.

Als onderdeel van het buitendienst team zal je periodiek getraind en geïnformeerd worden over marktontwikkelingen en nieuwe informatie. Het verstevigen van de kennispositie past bij onze organisatie en is een antwoord op de vragen die klanten ons stellen. Een professionele organisatie met een gezonde drive naar (klant) resultaat dus!

Dit bieden we jou als Business Manager Leasing

Bij Arval BNP Paribas hechten we veel waarde aan een goede werk-privébalans en investeren we in jouw persoonlijke ontwikkeling. Wij bieden je een eigentijdse, dynamische werkomgeving met een open cultuur en diverse extra’s om je werk en leven in balans te houden, zoals:

  • Een salaris tussen de € 3.700 en € 4.700, afhankelijk van je ervaring;
  • Jaarlijkse winstbonus afhankelijk van behaalde doelstellingen;
  • Premievrij pensioen, 8% vakantiegeld en minimaal 25 vakantiedagen;
  • Hybride werken en een thuiswerkvergoeding;
  • Een thuiswerkbudget van € 847 voor het inrichten van je werkplek;
  • Leasewagen, laptop en iPhone;
  • Gebruik maken van o.a. onze sportregeling, vers fruit, teamuitjes en het jaarlijkse Arval Feest!

Sollicitatieprocedure:

Gesolliciteerd? Dan kun je dit van ons verwachten:

  • Kennismaking: we bespreken samen met jou of jouw ervaring en persoonlijkheid passen bij de rol en onze cultuur;
  • Eerste deepdive met de business: vinden we elkaar een goede match? Dan volgt een inhoudelijk gesprek met de business om dieper in te gaan op jouw vaardigheden en hoe deze aansluiten bij het team;
  • Tweede deepdive met de business: als we beide enthousiast zijn, gaan we nog dieper de inhoud in om de rol en verantwoordelijkheden nog beter te verkennen;
  • Tijd om een beslissing te nemen! Wij, maar ook jij, maken de keuze of je onze nieuwe collega wordt! Zo ja, dan volgt er een afrondend gesprek met HR over de arbeidsvoorwaarden;
  • Welkom bij Arval BNP Paribas!

Word jij graag de architect van winnende aanbestedingen? Vind jij het prettig om in alle rust complexe documenten te analyseren en strategieën te ontwikkelen? Werk je graag zelfstandig, maar weet je ook wanneer je collega’s moet betrekken voor de beste resultaten? Dan ben jij de Bidmanager die we zoeken.

Wat ga je doen?

Als Bidmanager bij Arval BNP Paribas speel je een sleutelrol in het binnenhalen van nieuwe (overheids-)opdrachten. Je brengt de eisen en wensen van onze klanten in kaart en gaat op zoek naar de essentie hiervan. Als Bidmanager ben je verantwoordelijk voor het organiseren, plannen en (tijdig) uitwerken van tenders. Aan de hand van de klantbehoeften laat je je creativiteit de vrije loop en schrijf je een passend voorstel. Je geeft de klant het gevoel dat jouw aanbod volledig op de behoefte van de klant is geschreven. Je werkt onder andere samen met de collega’s van new business, consultancy, de buitendienst, legal en alle operationele afdelingen. Concreet ben je bezig met:

  • Het analyseren en interpreteren van eisen in aanbestedingen en offertes en het beantwoorden van de eisen, wensen en vragen;
  • Het coördineren van het tenderproces;
  • Het schrijven van creatieve voorstellen aan de hand van de klantbehoeften;
  • Strategische pricing om te zorgen dat biedingen financieel haalbaar en concurrerend zijn, hiervoor calculeer je zelf ook de auto’s in uitgebreide Excel-templates;
  • Samenwerken met juridische teams voor compliance en risicobeoordeling van contracten.

In deze rol rapporteer je aan de Head of Tenders.

Wat bieden wij jou?

Bij Arval BNP Paribas hechten we veel waarde aan een goede werk-privébalans en investeren we in jouw persoonlijke ontwikkeling. Wij bieden je een eigentijdse, dynamische werkomgeving met een open cultuur en diverse extra’s om je werk en leven in balans te houden, zoals:

  • Een salaris tussen de € 3.300 en € 4.100, afhankelijk van je ervaring;
  • Jaarlijkse winstbonus afhankelijk van behaalde doelstellingen;
  • Premievrij pensioen, 8% vakantiegeld en minimaal 25 vakantiedagen;
  • Hybride werken en een thuiswerkvergoeding;
  • Een thuiswerkbudget van € 847 voor het inrichten van je werkplek;
  • Laptop en iPhone;
  • Gebruik maken van o.a. onze sportregeling, vers fruit, teamuitjes en het jaarlijkse Arval Feest!

Wat breng jij mee?

Je past in deze rol bij Arval BNP Paribas als je graag zelfstandig te werk gaat. Je kunt goed omgaan met feedback en bent zelf ook goed in staat om kritische vragen te stellen. Daarnaast ben je communicatief vaardig op verschillende niveaus en ook analytisch sterk. Ook beschik je over:

  • Een afgeronde Hbo-opleiding;
  • 3-5 jaar relevante werkervaring;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Dit is Arval BNP Paribas

“Ons werk is nooit saai! Elke nieuwe aanvraag brengt verschillende werkzaamheden. Van calculaties in Excel tot het schrijven van de winnende tekst. Samen zoeken we naar de beste strategie om een nieuwe deal binnen te slepen en zorgen we ervoor dat we elke deadline halen.”, aldus Karin – Head of Tenders.

Als Bidmanager kom je terecht in het Tenderteam bestaande uit 3 collega’s. Jullie team is onderdeel van de Sales afdeling waarmee je ook veel samenwerkt. Jouw nieuwe collega’s gaan graag zelfstandig aan de slag maar zoeken ook zeker de samenwerking op om van elkaar te blijven leren en het beste uit elkaar te halen.

Arval BNP Paribas is opgericht in 1989 in Frankrijk als onderdeel van BNP Paribas. Hier valt Arval BNP Paribas tot op de dag van vandaag nog steeds onder. In 2004 vestigden ze in Nederland met de overname van Arma, een Nederlandse leasemaatschappij. Het hoofdkantoor van Arval BNP Paribas zit in Parijs, de Nederlandse vestiging in Houten. 

En nu?

Gesolliciteerd? Dan kun je dit van ons verwachten:

  • Kennismaking: we bespreken samen met jou of jouw ervaring en persoonlijkheid passen bij de rol en onze cultuur;
  • Eerste deepdive met de business: vinden we elkaar een goede match? Dan volgt een inhoudelijk gesprek met de business om dieper in te gaan op jouw vaardigheden en hoe deze aansluiten bij het team;
  • Tweede deepdive met de business: als we beide enthousiast zijn, gaan we nog dieper de inhoud in om de rol en verantwoordelijkheden nog beter te verkennen;
  • Tijd om een beslissing te nemen! Wij, maar ook jij, maken de keuze of je onze nieuwe collega wordt! Zo ja, dan volgt er een afrondend gesprek met HR over de arbeidsvoorwaarden;
  • Welkom bij Arval BNP Paribas!
Wij zoeken jou
De nauwkeurige en proactieve Head of Accounting die zorg draagt voor de boekhoudkundige activiteiten van ons bedrijf, met als doel een optimale balans tussen commerciële doelen, kosten en risico’s te creëren.
Over BNP Paribas Personal Finance in Rotterdam
BNP Paribas Personal Finance is een internationaal, ambitieus en snel groeiend bedrijf met zo’n 110 medewerkers. We zijn verantwoordelijk voor de opbouw en het onderhoud van een consumptieve kredietportefeuille en leveren dealers en eindklanten financiële diensten op het gebied van mobiliteit. Dit doen we graag verantwoord, daarom staan klantbelang, integriteit en transparantie te allen tijde voorop.
Op welke functie solliciteer je?
Als Head of Accounting rapporteer je rechtstreeks aan de CFO. Je stuurt een team aan van zes (senior) accountants. Jij bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, implementeren en monitoren van beleid en procedures binnen de beleidslijnen van PFNL. Daarnaast zorg jij voor de uitvoering en ontwikkeling van de accounting activiteiten om ervoor te zorgen dat er een optimale balans is tussen commerciële doelen, kosten en risico’s. Je stuurt het Accounting team aan volgens de richtlijnen zoals we die hanteren binnen onze organisatie.
Jouw werkzaamheden
• Je bent verantwoordelijk voor de juiste toepassing van zowel Nederlandse als internationale boekhoudnormen (IFRS)
• Je bewaakt de nauwkeurigheid en betrouwbaarheid van financiële rapportages
• Je zorgt voor een correcte en tijdige betaling van alle facturen en onkosten
• Je assisteert bij het analyseren van de algemene uitgaven en stelt een maandelijkse beoordeling op
• Je coördineert ad hoc-verzoeken van onze CFO
Ga je de uitdaging aan, dan bieden wij jou
• Een uitdagende functie in een dynamische en groeiende organisatie.
• Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en training.
• Een competitief salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een kinderopvangregeling, ziektekostenvergoeding en een bonusregeling.
• Het riante aantal van 36 vakantiedagen.
• Uiteraard de mogelijkheid om hybride te werken.
• Een inspirerende werkomgeving met gemotiveerde collega’s.
• De kans om rechtstreeks onderdeel te zijn van de business en daarin mee te groeien.
Wie ben jij
• In bezit van een Master, bij voorkeur in de richting van Finance, Accounting of Business Administration
• 5 tot 10 jaar relevante werkervaring in de financiële sector, waarvan 3 in een vergelijkbare rol
• Kennis en kunde als het gaat om leidinggeven aan een team
• Goede communicatieve skills
• Uitstekende mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal
• Om deze functie succesvol te kunnen bekleden, ben je daarnaast proactief, gestructureerd, analytisch en resultaatgericht
Wie zijn wij
BNP Paribas Personal Finance B.V. is onderdeel van BNP Paribas, de grootste bank van de Europese Unie en een belangrijke speler in het internationale bankwezen. De bank is actief in 65 landen en telt meer dan 190.000 medewerkers, waarvan bijna 145.000 in Europa. In Nederland bieden we met 1300 medewerkers binnen onze 10 entiteiten oplossingen op het gebied van vastgoed, vermogensbeheer, verzekeringen, financiering, leasing en mobiliteit.
Waarom BNP Paribas als werkgever?
Wat we doen, heeft alleen waarde als we daarmee ook een bijdrage leveren aan een duurzame en inclusieve samenleving binnen veilige ecologische grenzen. Wij nemen onze verantwoordelijkheid en vinden het belangrijk dat ook jij dat doet. Zo maken we samen het verschil en hebben we impact.
Jouw potentie is grenzeloos, net als onze ambitie. Wij vinden het belangrijk dat onze mensen blijven groeien en zich blijven ontwikkelen. Daarom bieden we je niet alleen toegang tot trainingen en cursussen in alle soorten en maten, maar zijn er ook volop doorgroeimogelijkheden naar andere onderdelen van de BNP Paribas Groep in binnen- en buitenland.
We vinden het belangrijk dat medewerkers lekker in hun vel zitten. Wij maken ons sterk voor een diverse en inclusieve werkomgeving waarin iedereen zichzelf kan zijn. Een informele en open werkomgeving met een grote verscheidenheid aan achtergronden, zowel lokaal als wereldwijd. Een werkomgeving waarin een flexibele en hybride manier van werken de standaard is.
Wil jij meer weten over hoe het is om bij ons te werken? Start your career at BNP Paribas the Netherlands: Discover our #UnexpectedJobs 
Herken je jezelf hierin?
Solliciteren kan eenvoudig door je CV te uploaden en wij nodigen je graag uit om kennis te komen maken. Wil je met ons sparren of deze functie wat voor je is of wil je meer informatie? Neem dan contact op met Petra Wilkens, Sr. Corporate Recruiter via petra.1.wilkens@bnpparibas-pf.nl  of 06 – 286 41 012
Houd er rekening mee dat we een pre-employment screening uitvoeren voordat je aan de slag kunt.
Een spontaan aanbod van een externe organisatie om ons te helpen een geschikte kandidaat te zoeken, is niet nodig.

Als customer Service Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor al onze private leaserijders. Een super afwisselende én dankbare taak, want jij maakt het verschil voor deze chauffeurs door jouw inlevingsvermogen en snelle schakelen. Jij wilt samen met dit team voortdurend successen scoren.

Dit doe je als Customer Service Medewerker

Wanneer wordt mijn auto geleverd? Heb ik recht op een vervangende auto? De auto start niet, kunnen jullie me helpen? Ik heb een ongeluk gehad en flinke schade, hoe nu verder? Deze en ontelbaar veel andere vragen komen terecht bij het Retail Service Center, waar je onderdeel van wordt.

Vanaf het moment dat een contract met een private leaserijder geregeld is, ben jij het aanspreekpunt voor alle operationele vragen. Via telefoon, mail of chat komen de meest uiteenlopende onderwerpen op je af. Of het nu gaat over onderhoud, het gebruik van onze app of een lekke band, jij en je collega’s weten bijna alle vragen te beantwoorden en eventuele problemen op te lossen.

Wordt het te technisch? Dan spar je met onze expertiseafdeling of zet je het telefoontje door.

Je hoeft dus niet alles te weten. Het gaat erom dat je weet in welke systemen of bij welke collega’s je de juiste antwoorden en informatie kunt vinden. Bovendien start je met een uitgebreid opleidings- en inwerktraject. Via dit stap-voor-staptraject in jouw eigen tempo weet je binnen de kortste keren alles wat je moet weten om onze private leaserijders te ondersteunen.

Dit bieden we jou als Customer Service Medewerker

Bij Arval BNP Paribas kun je je een belangrijke bijdrage leveren aan de successen en ontwikkeling van de organisatie en de liefde voor Automotive en mobiliteit mooi combineren. Omdat de beleving van de klant bij Arval voorop staat, maak je veel mensen blij met je werk. Dat geeft al veel voldoening.

Behalve veel voldoening uit je werk, krijg je van ons ook:

• een salaris tussen de € 2.700 en € 3.500, afhankelijk van je ervaring;

• jaarlijkse winstbonus, afhankelijk van behaalde doelstellingen;

• een premievrij pensioen;

• 8% vakantiegeld;

• 25 vakantiedagen (bij 40 uur werken);

• thuiswerkvergoeding met een thuiswerkregeling: je kunt voor € 847,- artikelen bestellen voor je thuiswerkplek;

• mogelijkheid om deels vanuit huis te werken;

• laptop en Iphone 14.

Dit breng jij mee

Je past binnen deze rol bij Arval BNP Paribas als je klant- en servicegericht bent. Je bent communicatief vaardig en een echte teamplayer! Jij haalt voldoening uit het helpen van mensen en weet je weg snel te vinden in verschillende systemen. Daarnaast heb je:

·       ervaring in een soortgelijke rol, dit is een pre;

·       een vloeiende beheersing van de Nederlandse taal en je bent woonachtig in de omgeving van Houten (Utrecht).

Dit zijn wij

Je komt te werken in een gedreven en dynamisch team van 14 professionals die elke dag hun best doen om de klant verder te helpen. Geen dag is hetzelfde. Elke klant heeft een andere vraag of behoefte waar jij een passend antwoord op hebt. Op de afdeling heerst een mentaliteit waar hard gewerkt wordt en de lijnen kort zijn.

Arval is opgericht in 1989 in Frankrijk als onderdeel van BNP Paribas. Hier valt Arval tot op de dag van vandaag nog steeds onder. In 2004 vestigden ze in Nederland met de overname van Arma, een Nederlandse leasemaatschappij. Het hoofdkantoor van Arval zit in Parijs, de Nederlandse vestiging in Houten.

En nu?

Heb je nog vragen of wil je eerst meer informatie? Neem dan contact op met Mara, Roanne of Susan via Jobs@arval.nl of bel naar 030 – 602 4444. Ben je enthousiast en wil je direct solliciteren? Doe dit dan gemakkelijk via onderstaande button. Upload je cv en iets waarin je meer over jezelf vertelt. Dit mag alles zijn. Een tekst, video, opname. Wees creatief!

Gesolliciteerd? Dan kun je dit van ons verwachten:

• Eerste kennismaking! We nemen contact met je op voor een kort gesprekje om te kijken of we dezelfde verwachting hebben.

• Het eerste “officiële” gesprek! Is er een match? Dan nodigen we je uit op gesprek. Gewoon, met een (digitaal) bakje koffie om elkaar beter te leren kennen.

• De diepte in. Zijn we allebei enthousiast? Dan volgt er een tweede gesprek. Bereid je goed voor, want dan duiken we de diepte in.

• Tijd om een beslissing te nemen! Deze is aan ons, wij moeten dan een keuze maken. Ben je het geworden? Dan volgt er alleen nog een arbeidsvoorwaardengesprek met HR.

• Welkom bij Arval BNP Paribas!

Word Medewerker Schade bij Arval BNP Paribas: Maak het verschil in mobiliteit!

Dit doe je als Medewerker Schade bij Arval BNP Paribas
Elke dag zorgt jouw expertise ervoor dat onze berijders weer snel de weg op kunnen. Als Medewerker Schade ben je de spil in het proces na de schademelding. Zodra een voertuig wordt afgesleept of een schadebegroting binnenkomt, neem jij het over. Je beoordeelt of een auto gerepareerd kan worden of als total loss wordt beschouwd. Daarnaast werk je nauw samen met berijders, schadeherstelbedrijven en experts. Jouw communicatie en organisatie zorgen voor een vlekkeloze afhandeling. Hiermee hou jij je bezig:

  • Je beoordeelt calculaties van schadeherstelbedrijven en beslist over herstel of vervanging;
  • Je bepaalt of schades verhaalbaar zijn en handelt deze zorgvuldig af;
  • Je bent het aanspreekpunt voor klanten, herstelbedrijven en interne teams;
  • Je zorgt dat berijders snel weer mobiel zijn door efficiënte opvolging van hersteltrajecten;
  • Je signaleert klachten en gebruikt deze om processen te verbeteren.

Dit bieden we jou als Medewerker Schade

Bij Arval BNP Paribas hechten we veel waarde aan een goede werk-privébalans en investeren we in jouw persoonlijke ontwikkeling. Wij bieden je een eigentijdse, dynamische werkomgeving met een open cultuur en diverse extra’s om je werk en leven in balans te houden, zoals:

  • Een salaris tussen de € 2.700 en € 3.700, afhankelijk van je ervaring;
  • Jaarlijkse winstbonus afhankelijk van behaalde doelstellingen;
  • Premievrij pensioen, 8% vakantiegeld en minimaal 25 vakantiedagen;
  • Hybride werken en een thuiswerkvergoeding;
  • Een thuiswerkbudget van € 847 voor het inrichten van je werkplek;
  • Laptop en iPhone 14;
  • Gebruik maken van onze sportregeling, vers fruit, teamuitjes en het jaarlijkse Arval Feest.

Dit breng jij mee
Je past binnen deze rol bij Arval BNP Paribas als je communicatief vaardig bent en oog hebt voor detail. Ook heb je een kritische blik om de dossiers te behandelen. Verder vragen we het volgende aan jou:

  • Je beschikt over MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed, in woord en schrift;
  • Werkervaring in een soortgelijke rol is een pré.

Dit zijn wij
Je komt als Medewerker Schade terecht op de afdeling Accident Management, waar je onderdeel bent van een divers team van vijftien personen. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor de dagelijkse werkzaamheden. Je hebt contact met je collega’s van Accident Management, je collega’s van het Accountteam, collega’s van andere afdelingen, schadeherstellers en experts. Binnen de afdeling wordt je gestuurd op output, waardoor je veel vrijheid hebt in hoe, waar en wanneer jij jouw en onze doelstellingen realiseert. 

Arval BNP Paribas is opgericht in 1989 in Frankrijk als onderdeel van BNP Paribas. Hier valt Arval BNP Paribas tot op de dag van vandaag nog steeds onder. In 2004 vestigden ze in Nederland met de overname van Arma, een Nederlandse leasemaatschappij. Het hoofdkantoor van Arval BNP Paribas zit in Parijs, de Nederlandse vestiging in Houten. 

En nu?
Gesolliciteerd? Dan kun je dit van ons verwachten:

  • Kennismaking: we bespreken samen met jou of jouw ervaring en persoonlijkheid passen bij de rol en onze cultuur;
  • Eerste deepdive met de business: vinden we elkaar een goede match? Dan volgt een inhoudelijk gesprek met de business om dieper in te gaan op jouw vaardigheden en hoe deze aansluiten bij het team;
  • Tweede deepdive met de business: als we beide enthousiast zijn, gaan we nog dieper de inhoud in om de rol en verantwoordelijkheden nog beter te verkennen;
  • Tijd om een beslissing te nemen! Wij, maar ook jij, maken de keuze of je onze nieuwe collega wordt! Zo ja, dan volgt er een afrondend gesprek met HR over de arbeidsvoorwaarden;
  • Welkom bij Arval BNP Paribas!

Word Accountmanager Large Accounts bij Arval BNP Paribas en bouw aan sterke klantrelaties

Heb jij een passie voor klantcontact, ben je niet bang om de telefoon te pakken en denk je altijd in mogelijkheden? Lopen klanten met jou weg en krijg je de zaken voor elkaar? Dan is deze rol bij Arval BNP Paribas jou op het lijf geschreven!

Wat ga je doen?

Als Accountmanager Large Accounts bij Arval BNP Paribas ben jij hét aanspreekpunt voor onze grootste zakelijke klanten. Jij onderhoudt frequent contact met jouw klanten, bouwt aan sterke, duurzame relaties en zorgt ervoor dat het leaseaandeel bij deze accounts blijft groeien. Door je kennis van mobiliteitsoplossingen en je scherpe inzicht in klantbehoeften kun je klanten helpen bij het optimaliseren van hun wagenpark en hen adviseren over duurzame en slimme keuzes.

Je bent proactief en durft de telefoon te pakken om belangrijke beslissingen te bespreken of nieuwe kansen aan te kaarten. Daarnaast volg je offertes, orders en acties nauwgezet op en signaleer je trends in de markt die relevant zijn voor jouw klanten. Geen dag is hetzelfde en jouw toegevoegde waarde ligt in jouw scherpe inzichten en persoonlijke benadering.

Jouw verantwoordelijkheden

  • Relatiebeheer: frequente contactmomenten, zodat je altijd op de hoogte bent van wat er bij de klant speelt;
  • Versterken van het aandeel leaseauto’s bij bestaande grote accounts;
  • Adviseren en ondersteunen van klanten bij hun leaseregeling;
  • Een strakke follow up op offertes, orders, expiraties en acties;
  • Signaleren van trends en verduurzamingsmogelijkheden en proactief advies geven op maat;
  • Samenwerken met interne specialisten om de klant de best mogelijke service te bieden.

Wat bieden wij jou?

Bij Arval BNP Paribas hechten we veel waarde aan een goede werk-privébalans en investeren we in jouw persoonlijke ontwikkeling. Wij bieden je een eigentijdse, dynamische werkomgeving met een open cultuur en diverse extra’s om je werk en leven in balans te houden, zoals:

  • Een salaris tussen de € 2.700 en € 3.700, afhankelijk van je ervaring;
  • Jaarlijkse winstbonus afhankelijk van behaalde doelstellingen;
  • Premievrij pensioen, 8% vakantiegeld en minimaal 25 vakantiedagen;
  • Hybride werken en een thuiswerkvergoeding;
  • Een thuiswerkbudget van € 847 voor het inrichten van je werkplek;
  • Laptop en iPhone 14;
  • Gebruik maken van onze sportregeling, vers fruit, teamuitjes en het jaarlijkse Arval Feest.

Wat breng jij mee?

Wij zoeken een resultaatgerichte Accountmanager Large Accounts die goed is in relatiebeheer en niet bang is om verantwoordelijkheid te nemen. Jij kunt zelfstandig werken, denkt in mogelijkheden en krijgt energie van het bouwen aan langdurige klantrelaties. Daarnaast heb je een uitstekende beheersing van de Nederlandse én Engelse taal, wat essentieel is voor het bedienen van onze grote accounts. Verder beschik je over:

  • HBO werk- en denkniveau.
  • 1-3 jaar relevante werkervaring met relatiebeheer van grote klanten (ervaring in de dienstensector is een plus).
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en het lef om actief klanten te benaderen;
  • Bij voorkeur fulltime beschikbaarheid en woon je op bereisbare afstand van Houten.

Dit is Arval BNP Paribas

Bij Arval kom je terecht in een dynamisch en ambitieus team waarin samenwerking en klantgerichtheid centraal staan. Als Accountmanager Mid Accounts werk je met verschillende klanten en leasecontracten, wat zorgt voor een afwisselende en uitdagende werkdag. Samen met 530 collega’s zetten we ons elke dag in om onze klanten op maat gemaakte mobiliteitsoplossingen te bieden.

Arval, opgericht in 1989 in Frankrijk en onderdeel van BNP Paribas, is sinds 2004 actief in Nederland. Wij zijn meer dan een leasemaatschappij: wij helpen onze klanten met diverse mobiliteitsbehoeften en stimuleren duurzaam rijden.

Gesolliciteerd? Dan kun je dit van ons verwachten:

  • Kennismaking: we bespreken samen met jou of jouw ervaring en persoonlijkheid passen bij de rol en onze cultuur;
  • Eerste deepdive met de business: vinden we elkaar een goede match? Dan volgt een inhoudelijk gesprek met de business om dieper in te gaan op jouw vaardigheden en hoe deze aansluiten bij het team;
  • Tweede deepdive met de business: als we beide enthousiast zijn, gaan we nog dieper de inhoud in om de rol en verantwoordelijkheden nog beter te verkennen;
  • Tijd om een beslissing te nemen! Wij, maar ook jij, maken de keuze of je onze nieuwe collega wordt! Zo ja, dan volgt er een afrondend gesprek met HR over de arbeidsvoorwaarden.

Welkom bij Arval BNP Paribas!

Word Accountmanager Mid Accounts bij Arval BNP Paribas en help middelgrote klanten aan de beste mobiliteitsoplossingen

Wil jij echt impact maken? Ben jij sterk in klantcontact, hou je van afwisseling en kun je snel schakelen tussen verschillende klantvragen? Wil jij jouw talent inzetten om middelgrote klanten de beste service te bieden? Solliciteer nu en bouw mee aan de toekomst van mobiliteit bij Arval!

Wat ga je doen?

Als Accountmanager Mid Accounts ben jij het vaste aanspreekpunt voor onze middelgrote zakelijke klanten. Je onderhoudt regelmatig contact en zorgt ervoor dat hun wagenpark optimaal beheerd wordt. Jij schakelt moeiteloos tussen diverse klanten en lease-regelingen en houdt overzicht over de vele acties die opgevolgd moeten worden. Jouw doel is om de klanttevredenheid te vergroten en ervoor te zorgen dat het leaseaandeel bij deze klanten groeit.

Dankzij jouw proactieve aanpak signaleer je verbeterpunten en grijp je kansen voor verduurzaming of slimme mobiliteitsoplossingen. Je werkt nauw samen met verschillende afdelingen binnen Arval BNP Paribas om ervoor te zorgen dat iedere klant de aandacht en service krijgt die ze verdienen.

Jouw verantwoordelijkheden

  • Relatiebeheer: onderhouden van regelmatig contact en bouwen aan langdurige samenwerkingen;
  • Het ondersteunen van klanten bij mobiliteitsbehoeften en het vergroten van het aandeel leaseauto’s door hen te adviseren en ondersteunen;
  • Zorgen voor een soepel administratief proces en nauwkeurig opvolgen van offertes, orders, expiraties en acties;
  • Snel schakelen tussen verschillende klanten, contracten en vraagstukken;
  • Proactief meedenken over duurzame oplossingen en markttrends die interessant kunnen zijn voor jouw klanten.

Wat bieden wij jou?

Bij Arval BNP Paribas krijg je de kans om jezelf te ontwikkelen binnen een eigentijdse en flexibele werkomgeving. Wij waarderen inzet en bieden tal van extra’s die bijdragen aan een prettige werkervaring:

  • Een salaris tussen de € 2.700 en € 3.700, afhankelijk van je ervaring;
  • Jaarlijkse winstbonus afhankelijk van behaalde doelstellingen;
  • Premievrij pensioen, 8% vakantiegeld en minimaal 25 vakantiedagen, dit is dus niet de max!;
  • Hybride werken en een thuiswerkvergoeding;
  • Een thuiswerkbudget van € 847 voor het inrichten van je werkplek;
  • Laptop en iPhone 14;
  • Gebruik maken van onze sportregeling, vers fruit, teamuitjes en het jaarlijkse Arval Feest.

Wat breng jij mee?

Wij zoeken een klantgerichte en resultaatgerichte Accountmanager Mid Accounts die snel kan schakelen en goed overzicht houdt. Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en kunt zelfstandig werken, maar weet ook wanneer je de hulp van je collega’s moet inschakelen. Verder beschik je over:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • 1-3 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur in een dienstverlenende omgeving;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Proactiviteit en oog voor detail: je hebt geen moeite om veel ballen tegelijk in de lucht te houden;
  • Bij voorkeur fulltime beschikbaarheid en woonachtig in de omgeving van Houten.

Dit is Arval BNP Paribas

Bij Arval kom je terecht in een dynamisch en ambitieus team waarin samenwerking en klantgerichtheid centraal staan. Als Accountmanager Mid Accounts werk je met verschillende klanten en leasecontracten, wat zorgt voor een afwisselende en uitdagende werkdag. Samen met 530 collega’s zetten we ons elke dag in om onze klanten op maat gemaakte mobiliteitsoplossingen te bieden.

Arval, opgericht in 1989 in Frankrijk en onderdeel van BNP Paribas, is sinds 2004 actief in Nederland. Wij zijn meer dan een leasemaatschappij: wij helpen onze klanten met diverse mobiliteitsbehoeften en stimuleren duurzaam rijden.

Gesolliciteerd? Dan kun je dit van ons verwachten:

  • Kennismaking: we bespreken samen met jou of jouw ervaring en persoonlijkheid passen bij de rol en onze cultuur;
  • Eerste deepdive met de business: vinden we elkaar een goede match? Dan volgt een inhoudelijk gesprek met de business om dieper in te gaan op jouw vaardigheden en hoe deze aansluiten bij het team;
  • Tweede deepdive met de business: als we beide enthousiast zijn, gaan we nog dieper de inhoud in om de rol en verantwoordelijkheden nog beter te verkennen;
  • Tijd om een beslissing te nemen! Wij, maar ook jij, maken de keuze of je onze nieuwe collega wordt! Zo ja, dan volgt er een afrondend gesprek met HR over de arbeidsvoorwaarden.
  • Welkom bij Arval BNP Paribas!