Wil jij bijdragen aan het creëren van eenvoudige, flexibele en bovenal soepele mobiliteitservaringen voor onze klanten? Als Product Manager Platforms ben jij de spil in de ontwikkeling en optimalisatie van onze mobiliteitsplatforms. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan gauw verder!
Dit doe je als Product Manager Platforms
Als Product Manager Platforms bij Arval BNP Paribas ben je verantwoordelijk voor de strategie, ontwikkeling en prestaties van de platforms die nauw verbonden zijn met onze mobiliteitsproducten. Hiermee draag je bij aan het succes van deze producten en het realiseren van de gestelde doelen en groei. Je werkt nauw samen met onze (strategische) platformpartners en andere afdelingen binnen Arval BNP Paribas en bent intern de specialist die de kennis overbrengt op jouw eigen collega’s.
In deze rol houd jij je concreet bezig met:
- Het opzetten en implementeren van de platformstrategie ter ondersteuning van de mobiliteitsproducten;
- Het documenteren, testen, verbeteren en uitrollen van de processen ten behoeve van platformontwikkeling;
- Het volgen, analyseren en rapporteren van de platformprestaties.
Dit bieden we jou als Product Manager Platforms
Bij Arval BNP Paribas kun je een belangrijke bijdrage leveren aan de successen en de ontwikkeling van de organisatie en daarnaast de liefde voor automotive en mobiliteit mooi combineren. Omdat de beleving van de klant bij Arval BNP Paribas voorop staat, maak je veel mensen blij met je werk. Dit geeft al veel voldoening.
Behalve veel voldoening uit je werk, krijg je van ons ook:
- Een salaris tussen de € 3.700 en € 4.500, afhankelijk van je ervaring;
- Jaarlijkse winstbonus, afhankelijk van behaalde doelstellingen;
- Een premievrij pensioen;
- 8% vakantiegeld en 25 vakantiedagen (bij 40uur werken);
- Thuiswerkvergoeding met een thuiswerkregeling: je kunt voor €847,- artikelen bestellen voor je thuiswerkplek;
- Mogelijkheid om deels vanuit huis te werken;
- Laptop en iPhone 14.
Dit breng jij mee
Je past binnen deze rol bij Arval BNP Paribas als je zowel communicatief als inhoudelijk sterk onderlegd bent. Bij jou staan klant en eindgebruiker altijd centraal en je bent goed in staat om het overzicht te bewaren.
Daarnaast heb je:
- Minimaal 5 jaar werkervaring op het gebied van productontwikkeling, platforms of apps;
- Affiniteit met automotive/mobiliteit en voldoende technisch inzicht;
- Uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal in woord en geschrift en ben je woonachtig in de omgeving van Houten (Utrecht).
Dit zijn wij
Als Product Manager Platforms ben je onderdeel van het team Product & Innovations binnen de business unit Mobility. Deze business unit is verantwoordelijk voor het product management en beheer van (nieuwe) mobiliteitsproducten – en oplossingen van Arval BNP Paribas. Het Product & Innovations team bestaat uit 5 gedreven professionals die dagelijks werken aan oplossingen om mobiliteit een eenvoudige, flexibele en bovenal soepele ervaring te laten zijn.
Arval BNP Paribas is opgericht in 1989 in Frankrijk als onderdeel van BNP Paribas. Hier valt Arval BNP Paribas tot op de dag van vandaag nog steeds onder. In 2004 vestigden ze in Nederland met de overname van Arma, een Nederlandse leasemaatschappij. Het hoofdkantoor van Arval BNP Paribas zit in Parijs, de Nederlandse vestiging in Houten.
En nu?
Gesolliciteerd? Dan kun je dit van ons verwachten:
- Kennismaking: we bespreken samen met jou of jouw ervaring en persoonlijkheid passen bij de rol en onze cultuur;
- Eerste deepdive met de business: vinden we elkaar een goede match? Dan volgt een inhoudelijk gesprek met de business om dieper in te gaan op jouw vaardigheden en hoe deze aansluiten bij het team;
- Tweede deepdive met de business: als we beide enthousiast zijn, gaan we nog dieper de inhoud in om de rol en verantwoordelijkheden nog beter te verkennen;
- Tijd om een beslissing te nemen! Wij, maar ook jij, maken de keuze of je onze nieuwe collega wordt! Zo ja, dan volgt er een afrondend gesprek met HR over de arbeidsvoorwaarden;
- Welkom bij Arval BNP Paribas!
Word Accountmanager Large Accounts bij Arval BNP Paribas en bouw aan sterke klantrelaties
Heb jij een passie voor klantcontact, ben je niet bang om de telefoon te pakken en denk je altijd in mogelijkheden? Lopen klanten met jou weg en krijg je de zaken voor elkaar? Dan is deze rol bij Arval BNP Paribas jou op het lijf geschreven!
Wat ga je doen?
Als Accountmanager Large Accounts bij Arval BNP Paribas ben jij hét aanspreekpunt voor onze grootste zakelijke klanten. Jij onderhoudt frequent contact met jouw klanten, bouwt aan sterke, duurzame relaties en zorgt ervoor dat het leaseaandeel bij deze accounts blijft groeien. Door je kennis van mobiliteitsoplossingen en je scherpe inzicht in klantbehoeften kun je klanten helpen bij het optimaliseren van hun wagenpark en hen adviseren over duurzame en slimme keuzes.
Je bent proactief en durft de telefoon te pakken om belangrijke beslissingen te bespreken of nieuwe kansen aan te kaarten. Daarnaast volg je offertes, orders en acties nauwgezet op en signaleer je trends in de markt die relevant zijn voor jouw klanten. Geen dag is hetzelfde en jouw toegevoegde waarde ligt in jouw scherpe inzichten en persoonlijke benadering.
Jouw verantwoordelijkheden
- Relatiebeheer: frequente contactmomenten, zodat je altijd op de hoogte bent van wat er bij de klant speelt;
- Versterken van het aandeel leaseauto’s bij bestaande grote accounts;
- Adviseren en ondersteunen van klanten bij hun leaseregeling;
- Een strakke follow up op offertes, orders, expiraties en acties;
- Signaleren van trends en verduurzamingsmogelijkheden en proactief advies geven op maat;
- Samenwerken met interne specialisten om de klant de best mogelijke service te bieden.
Wat bieden wij jou?
Bij Arval BNP Paribas hechten we veel waarde aan een goede werk-privébalans en investeren we in jouw persoonlijke ontwikkeling. Wij bieden je een eigentijdse, dynamische werkomgeving met een open cultuur en diverse extra’s om je werk en leven in balans te houden, zoals:
- Een salaris tussen de € 2.700 en € 3.700, afhankelijk van je ervaring;
- Jaarlijkse winstbonus afhankelijk van behaalde doelstellingen;
- Premievrij pensioen, 8% vakantiegeld en minimaal 25 vakantiedagen;
- Hybride werken en een thuiswerkvergoeding;
- Een thuiswerkbudget van € 847 voor het inrichten van je werkplek;
- Laptop en iPhone 14;
- Gebruik maken van onze sportregeling, vers fruit, teamuitjes en het jaarlijkse Arval Feest.
Wat breng jij mee?
Wij zoeken een resultaatgerichte Accountmanager Large Accounts die goed is in relatiebeheer en niet bang is om verantwoordelijkheid te nemen. Jij kunt zelfstandig werken, denkt in mogelijkheden en krijgt energie van het bouwen aan langdurige klantrelaties. Daarnaast heb je een uitstekende beheersing van de Nederlandse én Engelse taal, wat essentieel is voor het bedienen van onze grote accounts. Verder beschik je over:
- HBO werk- en denkniveau;
- 1-3 jaar relevante werkervaring met relatiebeheer van grote klanten (ervaring in de dienstensector is een plus);
- Uitstekende communicatieve vaardigheden en het lef om actief klanten te benaderen;
- Bij voorkeur fulltime beschikbaarheid en woon je op bereisbare afstand van Houten.
Dit is Arval BNP Paribas
Bij Arval BNP Paribas kom je terecht in een gedreven en ambitieus team waarin samenwerking en klantgerichtheid centraal staan. Ons team voelt als een eigen leasemaatschappij, gericht op het beheren van grote accounts met complexe behoeften en vaak duizenden leasecontracten. Samen met 530 collega’s werken we elke dag aan innovatieve oplossingen en bouwen we aan een duurzamere toekomst.
Arval, opgericht in 1989 in Frankrijk en onderdeel van BNP Paribas, is sinds 2004 actief in Nederland. We zijn meer dan een leasemaatschappij: we bieden onze klanten diverse vormen van mobiliteit en zetten sterk in op elektrisch rijden en duurzaamheid.
Wil jij jouw talent voor relatiebeheer inzetten en het verschil maken voor onze grote klanten? Solliciteer nu en bouw samen met ons aan de toekomst van mobiliteit!
Gesolliciteerd? Dan kun je dit van ons verwachten:
- Kennismaking: we bespreken samen met jou of jouw ervaring en persoonlijkheid passen bij de rol en onze cultuur;
- Eerste deepdive met de business: vinden we elkaar een goede match? Dan volgt een inhoudelijk gesprek met de business om dieper in te gaan op jouw vaardigheden en hoe deze aansluiten bij het team;
- Tweede deepdive met de business: als we beide enthousiast zijn, gaan we nog dieper de inhoud in om de rol en verantwoordelijkheden nog beter te verkennen;
- Tijd om een beslissing te nemen! Wij, maar ook jij, maken de keuze of je onze nieuwe collega wordt! Zo ja, dan volgt er een afrondend gesprek met HR over de arbeidsvoorwaarden.
Welkom bij Arval BNP Paribas!
Ben jij een expert in het beheersen van risico’s en het optimaliseren van bedrijfsprocessen? Heb je oog voor detail, een sterke analytische blik en een passie voor continue verbetering? Dan hebben wij een uitdagende rol voor jou bij Arval BNP Paribas!
Wat je gaat doen als Operational Permanent Control Officer
Als Operational Permanent Control Officer speel je een cruciale rol in onze organisatie. Jij zorgt ervoor dat risico’s tijdig worden geïdentificeerd en dat bedrijfsprocessen optimaal blijven functioneren. Met jouw analytische vaardigheden en praktische aanpak draag je bij aan een sterk en betrouwbaar intern controlesysteem.
Samen met het Operational Permanent Control (OPC) team ben je verantwoordelijk voor het opstellen van risicoanalyses, uitvoeren van controles en adviseren over verbeteringen. Jouw inzichten maken het verschil in het behalen van onze organisatiedoelstellingen.
In deze veelzijdige functie ben je verantwoordelijk voor:
- Het opstellen en regelmatig herzien van risico-inventarisaties en -inschattingen;
- Het samenwerken met verschillende afdelingen bij de implementatie van controles en het ontwikkelen van actieplannen;
- Het uitvoeren van interne controles om zwakke punten te ontdekken en te analyseren;
- Het analyseren en rapporteren van risico-incidenten aan het managementteam, Arval Group en BNP Paribas;
- Het onderhouden van contact met externe auditors over risico’s en controles;
- Het ontwikkelen en implementeren van preventieve maatregelen tegen fraude en misbruik;
- Het vertegenwoordigen van de organisatie bij externe instanties en het delen van kennis in professionele comités.
Wat bieden wij jou
Bij Arval BNP Paribas kun je een belangrijke bijdrage leveren aan de successen en ontwikkeling van de organisatie en de liefde voor Automotive en mobiliteit mooi combineren. Omdat de beleving van de klant bij Arval voorop staat, maak je veel mensen blij met je werk. Dat geeft al veel voldoening.
Behalve veel voldoening uit je werk, krijg je van ons ook:
- Een salaris tussen de € 3.500 en € 4.500 bruto per maand, afhankelijk van je ervaring;
- Jaarlijkse winstbonus, afhankelijk van behaalde doelstellingen;
- Een premievrij pensioen;
- 8% vakantiegeld;
- Minimaal 25 vakantiedagen (bij 40 uur werken);
- Thuiswerkvergoeding met een thuiswerkregeling: je kunt voor € 847,- artikelen bestellen voor je thuiswerkplek;
- Mogelijkheid om deels vanuit huis te werken;
- Laptop en iPhone 14.
Wat breng jij mee
Je bent analytisch sterk, werkt goed samen in een team en bent klantgericht. Daarnaast beschik je over:
- HBO werk- en denkniveau;
- 1-5 jaar relevante werkervaring binnen een dienstverlenende organisatie;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
- Bij voorkeur ervaring met auditing;
- Een woonplaats op bereisbare afstand van Houten.
Dit is Arval BNP Paribas
Je wordt onderdeel van het Business Transformation Team en rapporteert aan de Head of OPC. Dit team bestaat uit experts op het gebied van Data Quality, Business Intelligence, Projectmanagement, Kwaliteit en Operational Permanent Control. Samen werken jullie aan het continu verbeteren van processen en het beheersen van risico’s, waarbij je intensief samenwerkt met collega’s binnen de hele organisatie.
Bij Arval BNP Paribas kom je te werken in een dynamische en professionele omgeving waar ruimte is voor persoonlijke en professionele groei. Je werkt samen met een gemotiveerd team dat streeft naar het leveren van topkwaliteit en het realiseren van duurzame verbeteringen binnen de organisatie.
Gesolliciteerd?
Dan kun je dit van ons verwachten:
- Kennismaking: we bespreken samen met jou of jouw ervaring en persoonlijkheid passen bij de rol en onze cultuur;
- Eerste deepdive met de business: vinden we elkaar een goede match? Dan volgt een inhoudelijk gesprek met de business om dieper in te gaan op jouw vaardigheden en hoe deze aansluiten bij het team;
- Tweede deepdive met de business: als we beide enthousiast zijn, gaan we nog dieper de inhoud in om de rol en verantwoordelijkheden nog beter te verkennen;
- Tijd om een beslissing te nemen! Wij, maar ook jij, maken de keuze of je onze nieuwe collega wordt! Zo ja, dan volgt er een afrondend gesprek met HR over de arbeidsvoorwaarden.
Welkom bij Arval BNP Paribas!
Als customer Service Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor al onze private leaserijders. Een super afwisselende én dankbare taak, want jij maakt het verschil voor deze chauffeurs door jouw inlevingsvermogen en snelle schakelen. Jij wilt samen met dit team voortdurend successen scoren.
Dit doe je als Customer Service Medewerker
Wanneer wordt mijn auto geleverd? Heb ik recht op een vervangende auto? De auto start niet, kunnen jullie me helpen? Ik heb een ongeluk gehad en flinke schade, hoe nu verder? Deze en ontelbaar veel andere vragen komen terecht bij het Retail Service Center, waar je onderdeel van wordt.
Vanaf het moment dat een contract met een private leaserijder geregeld is, ben jij het aanspreekpunt voor alle operationele vragen. Via telefoon, mail of chat komen de meest uiteenlopende onderwerpen op je af. Of het nu gaat over onderhoud, het gebruik van onze app of een lekke band, jij en je collega’s weten bijna alle vragen te beantwoorden en eventuele problemen op te lossen.
Wordt het te technisch? Dan spar je met onze expertiseafdeling of zet je het telefoontje door.
Je hoeft dus niet alles te weten. Het gaat erom dat je weet in welke systemen of bij welke collega’s je de juiste antwoorden en informatie kunt vinden. Bovendien start je met een uitgebreid opleidings- en inwerktraject. Via dit stap-voor-staptraject in jouw eigen tempo weet je binnen de kortste keren alles wat je moet weten om onze private leaserijders te ondersteunen.
Dit bieden we jou als Customer Service Medewerker
Bij Arval BNP Paribas kun je je een belangrijke bijdrage leveren aan de successen en ontwikkeling van de organisatie en de liefde voor Automotive en mobiliteit mooi combineren. Omdat de beleving van de klant bij Arval voorop staat, maak je veel mensen blij met je werk. Dat geeft al veel voldoening.
Behalve veel voldoening uit je werk, krijg je van ons ook:
- Een salaris tussen de € 2.700 en € 3.500, afhankelijk van je ervaring;
- Jaarlijkse winstbonus, afhankelijk van behaalde doelstellingen;
- Een premievrij pensioen;
- 8% vakantiegeld;
- 25 vakantiedagen (bij 40 uur werken);
- Thuiswerkvergoeding met een thuiswerkregeling: je kunt voor € 847,- artikelen bestellen voor je thuiswerkplek;
- Mogelijkheid om deels vanuit huis te werken;
- Laptop en Iphone 14.
Dit breng jij mee
Je past binnen deze rol bij Arval BNP Paribas als je klant- en servicegericht bent. Je bent communicatief vaardig en een echte teamplayer! Jij haalt voldoening uit het helpen van mensen en weet je weg snel te vinden in verschillende systemen. Daarnaast heb je:
- Ervaring in een soortgelijke rol, dit is een pre;
- Een vloeiende beheersing van de Nederlandse taal en je bent woonachtig in de omgeving van Houten, Utrecht.
Dit zijn wij
Je komt te werken in een gedreven en dynamisch team van 14 professionals die elke dag hun best doen om de klant verder te helpen. Geen dag is hetzelfde. Elke klant heeft een andere vraag of behoefte waar jij een passend antwoord op hebt. Op de afdeling heerst een mentaliteit waar hard gewerkt wordt en de lijnen kort zijn.
Arval is opgericht in 1989 in Frankrijk als onderdeel van BNP Paribas. Hier valt Arval tot op de dag van vandaag nog steeds onder. In 2004 vestigden ze in Nederland met de overname van Arma, een Nederlandse leasemaatschappij. Het hoofdkantoor van Arval zit in Parijs, de Nederlandse vestiging in Houten.
En nu?
Heb je nog vragen of wil je eerst meer informatie? Neem dan contact op met Mara, Roanne of Susan via Jobs@arval.nl of bel naar 030 – 602 4444. Ben je enthousiast en wil je direct solliciteren? Doe dit dan gemakkelijk via onderstaande button. Upload je cv en iets waarin je meer over jezelf vertelt. Dit mag alles zijn. Een tekst, video, opname. Wees creatief!
Gesolliciteerd? Dan kun je dit van ons verwachten:
- Kennismaking: we bespreken samen met jou of jouw ervaring en persoonlijkheid passen bij de rol en onze cultuur;
- Eerste deepdive met de business: vinden we elkaar een goede match? Dan volgt een inhoudelijk gesprek met de business om dieper in te gaan op jouw vaardigheden en hoe deze aansluiten bij het team;
- Tweede deepdive met de business: als we beide enthousiast zijn, gaan we nog dieper de inhoud in om de rol en verantwoordelijkheden nog beter te verkennen;
- Tijd om een beslissing te nemen! Wij, maar ook jij, maken de keuze of je onze nieuwe collega wordt! Zo ja, dan volgt er een afrondend gesprek met HR over de arbeidsvoorwaarden;
Welkom bij Arval BNP Paribas!
Wij richten ons niet meer alleen op het leasenvan auto’s, maar zijn we voor onze klanten een mobiliteitspartner. Dat betekentdat we meer aanbieden dan alleen leaseauto’s, maar ook fietsen, scooters,steps, webinars, advies en consulting. En zelfs (als het om de zakelijke markt gaat) ov-abonnementen. Hierbij vinden we duurzaamheid ontzettend belangrijk. Opzoek naar een leuke stage? Eén die meer is dan een vinkje halen op weg naar je diploma? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Stap jij in bij Arval?!
Wat je gaat doen als Stagiair(e) bij Arval
Wij nemen onze stagiair(s) serieus. Als je bij ons stage loopt, kom je hier niet omde koffie rond te brengen of kopietjes te maken. Nee, je wordt echt onderdeel van het team. Zowel in de dagelijkse werkzaamheden als tijdens teamuitjes, want ook daar ga je natuurlijk gewoon bij mee. In korte tijd krijg je de mogelijkheid om veel te leren. En hier kun je helemaal je eigen draai aangeven. We bieden geen standaard projecten of opdrachten, maar ondersteunen je bij projecten die voor jou ook interessant zijn.
Of het een toffe stage wordt ligt dus echt helemaal aan jou. Maar we kijken wel graag met je mee. Want daar leren wij weer van. Zo houden we onszelf jong en weten we wat er speelt in de markt.
Wat bieden wij jou
We willen dat jij je werk met plezier doet en bieden je daarom een fijne werkomgeving met goede voorwaarden. Wat kun je verwachten?
- Een stagevergoeding: € 450 op basis van 40 uur;
- Een stageplek waar je serieus genomen wordt;
- Een bedrijf met veel verschillende mensen om van te leren. Je hebt collega’s van allerlei leeftijden en met verschillende achtergronden;
- De kans om jezelf te ontwikkelen binnen de automotive;
- Leuke extra’s: er altijd fris, sap en fruit klaar op kantoor enhebben we regelmatig leuke borrels of feestjes!
Wat breng jij mee
Je past bij ons als stagiair(e) als je nieuwsgierig bent. Je houdt van samenwerken en bent niet bang om vragen te stellen. Daarnaast:
- volg jij een HBO-opleiding in een relevante richting. Wij kijken graag met jou mee naar de mogelijkheden binnen onze verschillende afdelingen;
- beheers je de Nederlandse taal in woord en schrift;
- ben je woonachtig in de omgeving van Utrecht.
Dit zijn wij
Arval is ooit gestart als leasemaatschappij. Maar inmiddels zijn we veel meer dan dat en helpen we onze klanten iedere dag met (bijna) alle vormen van mobiliteit. Het liefst die met een stekker. Samen met zo’n 550 collega’s werken we elke dag hard om ervoor te zorgen dat de wereld een beetje beter wordt.
Je kunt stage bij ons lopen op verschillende afdelingen: Remarketing, Maintnance, Repaires and Tyres, Corporate Sales, Mobility en IT. Volg jij een opleiding die aansluit bij een van deze afdelingen óf twijfel je daarover? Laten we samen jouw mogelijkheden binnen Arval ontdekken.
Arval is opgericht in 1989 in Frankrijk als onderdeel van BNP Paribas. Hier valt Arval tot op de dag van vandaag nog steeds onder. In 2004 vestigden ze in Nederland met de overname van Arma, een Nederlandse leasemaatschappij. Het hoofdkantoor van Arval zit in Parijs, de Nederlandse vestiging in Houten.
Gesolliciteerd?
Dan kun je dit van ons verwachten:
- Kennismaking: we bespreken samen met jou of jouw ervaring en persoonlijkheid passen bij de rol en onze cultuur;
- Eerste deepdive met de business: vinden we elkaar een goede match? Dan volgt een inhoudelijk gesprek met de business om dieper in te gaan op jouw vaardigheden en hoe deze aansluiten bij het team;
- Tweede deepdive met de business: als we beide enthousiast zijn, gaan we nog dieper de inhoud in om de rol en verantwoordelijkheden nog beter te verkennen;
- Tijd om een beslissing te nemen! Wij, maar ook jij, maken de keuze of je onze nieuwe collega wordt! Zo ja, dan volgt er een afrondend gesprek met HR over de arbeidsvoorwaarden.
Welkom bij Arval BNP Paribas!
Zorg jij ervoor dat het wagenpark in topconditie blijft? Hier draag jij met jouw autotechnische kennis graag aan bij. Met ruim 100.000 auto’s een mooie klus!
Wat je gaat doen als Maintenance, Repaires and Tyres Executive
Als Maintenance, Repaires and Tyres Executive ben jij degene die ervoor zorgt dat de voertuigen van onze berijders in topconditie op de weg blijven. Jij zorgt voor het verlenen van maximale service en kwaliteit van de uitgevoerde reparaties en onderhoud.
Het is aan jou om de juiste strategische keuzes te maken en zo het wagenpark in topconditie te houden. Indien een auto aan het einde van het contract is bepaal jij of het verantwoord is dat auto’s langer blijven rijden dan de duur van het contract. Loopt een contract bijna af? Dan beslis jij welke reparaties noodzakelijk zijn. Je ziet de auto’s weliswaar niet, maar dankzij jouw kennis draai jij je hand niet om voor dit soort vragen. In deze rol ben jij zowel in-als extern de specialist op het gebied van reparaties, onderhoud en banden.Intern ben jij de adviseur voor jouw collega’s van de andere afdelingen en extern ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze onderhoudspartners waarbij je bouwt aan goede samenwerkingen!
Hierhoud jij je mee bezig als Maintenance, Repaires and Tyres Executive:
- Jij verwerkt de aanvragen voor reparaties, onderhoud en banden;
- Jij bewaakt de technische werkzaamheden die worden uitgevoerd en begeleid zo nodig het dossier;
- Je beantwoordt de telefoon en mail als deze binnenkomt n.a.v. een afwijzing in het ROB systeem;
- Je regelt en/of wisselt vervangend vervoer;
- Je bent altijd op zoek naar procesverbeteringen.
Wat bieden wij jou
Bij Arval BNP Paribas kun je een belangrijke bijdrage leveren aan de successen en ontwikkeling van de organisatie en de liefde voor Automotive en mobiliteit mooi combineren. Omdat de beleving van de klant bij Arval voorop staat, maak je veel mensen blij met je werk. Dat geeft al veel voldoening.
Behalve veel voldoening uit je werk, krijg je van ons ook:
- Een salaris tussen de € 2.800 en € 3.900 bruto per jaar, afhankelijk van je ervaring;
- Jaarlijkse winstbonus, afhankelijk van behaalde doelstellingen;
- Een premievrij pensioen;
- 8% vakantiegeld;
- 25 vakantiedagen (bij 40 uur werken);
- Thuiswerkvergoeding met een thuiswerkregeling: je kunt voor € 847,- artikelen bestellen voor je thuiswerkplek;
- Mogelijkheid om deels vanuit huis te werken;
- Laptop en iPhone 14.
Wat breng jij mee
Je past binnen deze rol bij Arval BNP Paribas als je een ondernemende instelling hebt en 32 – 40 uur beschikbaar bent. Jij bent niet bang om zelfstandig besluiten te nemen en neemt graag verantwoordelijkheid. Je bent resultaatgericht, nauwkeurig en communicatief vaardig. Daarnaast heb je:
- Een afgeronde mbo-opleiding, is dit in de autotechniek dan heb je een streepje voor;
- Ervaring met telefonisch contact is een pré;
- 2-5 jaar relevante werkervaring (bijv. service adviseur autobedrijf);
- Je hebt voldoende technische bagage om een reparatieverzoek goed te kunnen beoordelen;
- Een vloeiende beheersing van de Nederlandse taal en je woont in de omgeving van Utrecht.
Dit is Arval BNP Paribas
In deze rol maak je onderdeel uit van het Maintenance, Repaires and Tyres team. Dit team bestaat nu nog uit 18 en hopelijk maak jij ons team compleet! MRT is onderdeel is van de afdeling Operations. Naast dat jij hoort bij het MRT team versterk jij ook een accountteam van sales en ben jij de vraagbaak!
Arval is opgericht in 1989in Frankrijk als onderdeel van BNP Paribas. Hier valt Arval tot op de dag van vandaag nog steeds onder. In 2004 vestigden ze in Nederland met de overname van Arma, een Nederlandse leasemaatschappij. Het hoofdkantoor van Arval zit in Parijs, de Nederlandse vestiging in Houten.
Gesolliciteerd?
Dan kun je dit van ons verwachten:
- Kennismaking: we bespreken samen met jou of jouw ervaring en persoonlijkheid passen bij de rol en onze cultuur;
- Eerste deepdive met de business: vinden we elkaar een goede match? Dan volgt een inhoudelijk gesprek met de business om dieper in te gaan op jouw vaardigheden en hoe deze aansluiten bij het team;
- Tweede deepdive met de business: als we beide enthousiast zijn, gaan we nog dieper de inhoud in om de rol en verantwoordelijkheden nog beter te verkennen;
- Tijd om een beslissing te nemen! Wij, maar ook jij, maken de keuze of je onze nieuwe collega wordt! Zo ja, dan volgt er een afrondend gesprek met HR over de arbeidsvoorwaarden.
Welkom bij Arval BNP Paribas!
Wij zoeken jou
De nauwkeurige en proactieve Product Owner die er voor zorgt dat alle vernieuwingen en aanpassingen wat betreft bestaande en nieuwe samenwerkingspartners accuraat en volgens de gestelde eisen en wensen worden gerealiseerd.
Over BNP Paribas Personal Finance in Rotterdam
BNP Paribas Personal Finance B.V. is een internationale, ambitieuze, en sterk groeiende organisatie met ca. 110 medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de opbouw van Mobility financial services voor consumenten en dealers en het beheer van hypotheek- en consumptieve kredietportefeuilles. Dit doen we op een verantwoorde wijze waarbij het klantbelang, integriteit, en transparantie voorop staan. Zo biedt BNP Paribas Personal Finance de voordelen van een klein bedrijf met daarachter de mogelijkheden van één van de grootste banken ter wereld!
Op welke functie solliciteer je?
De Product Owner vertegenwoordigt de “voice of the customer” en is de spil tussen de business-teams en IT. Als Product Owner ben je eigenaar van de producten (systemen) en sub-producten die door IT en de business-teams worden ontwikkeld, gebouwd en geïmplementeerd. Jij zorgt ervoor dat onze nieuwe Mobility partnerships worden aangesloten of aanpast in onze systemen, volgens de eisen die door de business en de partners zijn neergelegd.
Je gaat deel uitmaken van de Mobility Squad binnen de Benelux IT-Tribe (standplaats Rotterdam).
In de Squad werk je dagelijks samen met IT Designers, Engineers, Scrum Masters, IT experts en Stakeholders.
In de Tribe werk je samen met de Tribe Lead, IT architects, IT Tech-experts en Product Owners uit andere Squads.
De klanten van de Product Owner zijn eind-klanten, partners van BNPP PF en medewerkers van BNPP PF.
De Product Owner werkt samen met de Stakeholders en business-gebruikers van het product.
Als Product Owner vertaal jij de BNP PB PF NL-strategie naar commerciële doelstellingen en nieuwe functionaliteiten. Samen met de businessverantwoordelijke zorg je dat de juiste ontwikkelingen op tijd en volgens plan worden gerealiseerd voor de IT-Tribe Benelux.
Jouw werkzaamheden
- Afstemming en Prioritering: Jij zorgt voor afstemming tussen commerciële doelen en de product-backlog, en prioriteert features en user stories voor de IT-Tribe Benelux.
- Productvisie en Ontwikkeling: Je ontwikkelt en deelt een heldere productvisie die aansluit op klantbehoeften en markttrends, en werkt samen met de IT-Tribe om productfeatures te ontwerpen en te realiseren.
- Stakeholdermanagement: Je onderhoudt communicatie met stakeholders over behoeften, planning en voortgang, en beantwoordt vragen tijdens het proces.
- Kwaliteitsbewaking en Testen: Jij zorgt ervoor dat features en user stories voldoen aan alle vereisten en test mede de implementatie vóór release voor klantacceptatie.
- Continu Verbeteren: Je analyseert klantfeedback en bedrijfsresultaten na productrelease om doorlopende verbeteringen aan te sturen.
Ga je de uitdaging aan, dan bieden wij jou
- Een uitdagende functie in een dynamische en groeiende organisatie.
- Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en training.
- Een competitief salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een kinderopvangregeling, ziektekostenvergoeding en een bonusregeling.
- Het riante aantal van 36 vakantiedagen.
- Uiteraard de mogelijkheid om hybride te werken.
- Een inspirerende werkomgeving met gemotiveerde collega’s.
- De kans om rechtstreeks onderdeel te zijn van de business en daarin mee te groeien.
Wie ben jij
- Je hebt een afgeronde relevante HBO/WO-opleiding.
- Tenminste 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare Product Owner functie in de financiële dienstverlening of in retail, e-commerce.
- Uiteraard kennis van IT en project management, bij voorkeur ervaring met agile werken.
- Affiniteit met de automotive markt is een pré.
- Talenkennis: Uitstekende mondelinge en schriftelijke beheersing van Nederlands (must-have!) en Engels.
Wie zijn wij
BNP Paribas Personal Finance B.V. is onderdeel van BNP Paribas, de grootste bank van de Europese Unie en een belangrijke speler in het internationale bankwezen. De bank is actief in 65 landen en telt meer dan 190.000 medewerkers, waarvan bijna 145.000 in Europa. In Nederland bieden we met 1300 medewerkers binnen onze 10 entiteiten oplossingen op het gebied van vastgoed, vermogensbeheer, verzekeringen, financiering, leasing en mobiliteit.
Waarom BNP Paribas als werkgever?
Wat we doen, heeft alleen waarde als we daarmee ook een bijdrage leveren aan een duurzame en inclusieve samenleving binnen veilige ecologische grenzen. Wij nemen onze verantwoordelijkheid en vinden het belangrijk dat ook jij dat doet. Zo maken we samen het verschil en hebben we impact.
Jouw potentie is grenzeloos, net als onze ambitie. Wij vinden het belangrijk dat onze mensen blijven groeien en zich blijven ontwikkelen. Daarom bieden we je niet alleen toegang tot trainingen en cursussen in alle soorten en maten, maar zijn er ook volop doorgroeimogelijkheden naar andere onderdelen van de BNP Paribas Groep in binnen- en buitenland.
We vinden het belangrijk dat medewerkers lekker in hun vel zitten. Wij maken ons sterk voor een diverse en inclusieve werkomgeving waarin iedereen zichzelf kan zijn. Een informele en open werkomgeving met een grote verscheidenheid aan achtergronden, zowel lokaal als wereldwijd. Een werkomgeving waarin een flexibele en hybride manier van werken de standaard is.
Wil jij meer weten over hoe het is om bij ons te werken? Kijk dan ook op Your career at BNP Paribas in the Netherlands: Discover opportunities
Herken je jezelf hierin?
Solliciteren kan eenvoudig door je CV te uploaden en wij nodigen je graag uit om kennis te komen maken. Wil je met ons sparren of deze functie wat voor je is of wil je meer informatie? Neem dan contact op met Petra Wilkens, Senior Corporate Recruiter via petra.1.wilkens@bnpparibas-pf.nl of 06-286 41012
Houd er rekening mee dat we een pre-employment screening uitvoeren voordat je aan de slag kunt.
Een spontaan aanbod van een externe organisatie om ons te helpen een geschikte kandidaat te zoeken, is niet nodig.
Word Accountmanager Mid Accounts bij Arval BNP Paribas en help middelgrote klanten aan de beste mobiliteitsoplossingen
Wil jij echt impact maken? Ben jij sterk in klantcontact, hou je van afwisseling en kun je snel schakelen tussen verschillende klantvragen? Wil jij jouw talent inzetten om middelgrote klanten de beste service te bieden? Solliciteer nu en bouw mee aan de toekomst van mobiliteit bij Arval!
Wat ga je doen?
Als Accountmanager Mid Accounts ben jij het vaste aanspreekpunt voor onze middelgrote zakelijke klanten. Je onderhoudt regelmatig contact en zorgt ervoor dat hun wagenpark optimaal beheerd wordt. Jij schakelt moeiteloos tussen diverse klanten en lease-regelingen en houdt overzicht over de vele acties die opgevolgd moeten worden. Jouw doel is om de klanttevredenheid te vergroten en ervoor te zorgen dat het leaseaandeel bij deze klanten groeit.
Dankzij jouw proactieve aanpak signaleer je verbeterpunten en grijp je kansen voor verduurzaming of slimme mobiliteitsoplossingen. Je werkt nauw samen met verschillende afdelingen binnen Arval BNP Paribas om ervoor te zorgen dat iedere klant de aandacht en service krijgt die ze verdienen.
Jouw verantwoordelijkheden
- Relatiebeheer: onderhouden van regelmatig contact en bouwen aan langdurige samenwerkingen;
- Het ondersteunen van klanten bij mobiliteitsbehoeften en het vergroten van het aandeel leaseauto’s door hen te adviseren en ondersteunen;
- Zorgen voor een soepel administratief proces en nauwkeurig opvolgen van offertes, orders, expiraties en acties;
- Snel schakelen tussen verschillende klanten, contracten en vraagstukken;
- Proactief meedenken over duurzame oplossingen en markttrends die interessant kunnen zijn voor jouw klanten.
Wat bieden wij jou?
Bij Arval BNP Paribas krijg je de kans om jezelf te ontwikkelen binnen een eigentijdse en flexibele werkomgeving. Wij waarderen inzet en bieden tal van extra’s die bijdragen aan een prettige werkervaring:
- Een salaris tussen de € 2.700 en € 3.700, afhankelijk van je ervaring;
- Jaarlijkse winstbonus afhankelijk van behaalde doelstellingen;
- Premievrij pensioen, 8% vakantiegeld en minimaal 25 vakantiedagen, dit is dus niet de max!;
- Hybride werken en een thuiswerkvergoeding;
- Een thuiswerkbudget van € 847 voor het inrichten van je werkplek;
- Laptop en iPhone 14;
- Gebruik maken van onze sportregeling, vers fruit, teamuitjes en het jaarlijkse Arval Feest.
Wat breng jij mee?
Wij zoeken een klantgerichte en resultaatgerichte Accountmanager Mid Accounts die snel kan schakelen en goed overzicht houdt. Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en kunt zelfstandig werken, maar weet ook wanneer je de hulp van je collega’s moet inschakelen. Verder beschik je over:
- HBO werk- en denkniveau;
- 1-3 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur in een dienstverlenende omgeving;
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Proactiviteit en oog voor detail: je hebt geen moeite om veel ballen tegelijk in de lucht te houden;
- Bij voorkeur fulltime beschikbaarheid en woonachtig in de omgeving van Houten.
Dit is Arval BNP Paribas
Bij Arval kom je terecht in een dynamisch en ambitieus team waarin samenwerking en klantgerichtheid centraal staan. Als Accountmanager Mid Accounts werk je met verschillende klanten en leasecontracten, wat zorgt voor een afwisselende en uitdagende werkdag. Samen met 530 collega’s zetten we ons elke dag in om onze klanten op maat gemaakte mobiliteitsoplossingen te bieden.
Arval, opgericht in 1989 in Frankrijk en onderdeel van BNP Paribas, is sinds 2004 actief in Nederland. Wij zijn meer dan een leasemaatschappij: wij helpen onze klanten met diverse mobiliteitsbehoeften en stimuleren duurzaam rijden.
Gesolliciteerd? Dan kun je dit van ons verwachten:
- Kennismaking: we bespreken samen met jou of jouw ervaring en persoonlijkheid passen bij de rol en onze cultuur;
- Eerste deepdive met de business: vinden we elkaar een goede match? Dan volgt een inhoudelijk gesprek met de business om dieper in te gaan op jouw vaardigheden en hoe deze aansluiten bij het team;
- Tweede deepdive met de business: als we beide enthousiast zijn, gaan we nog dieper de inhoud in om de rol en verantwoordelijkheden nog beter te verkennen;
- Tijd om een beslissing te nemen! Wij, maar ook jij, maken de keuze of je onze nieuwe collega wordt! Zo ja, dan volgt er een afrondend gesprek met HR over de arbeidsvoorwaarden.
Welkom bij Arval BNP Paribas!
Jij bent klantgericht, commercieel en hebt interesse in de mobiliteitsbranche! Klinkt dit als muziek in jouw oren? Dan ben jij misschien wel onze nieuwe Accountmanager! Dé ideale bijbaan voor naast je studie, want je kan deze functie al uitvoeren vanaf 16 uur per week.
Dit doe je als Accountmanager Justlease
Deze bijbaan als Accountmanager voor Justlease, onderdeel van Arval BNP Paribas, start de dag met een gezamenlijke dagstart. Daarna ga je naar je werkplek om klanten te bellen die bij Justlease een offerte hebben aangevraagd. Jij voorziet hen van het best mogelijke advies over de auto, opties en verzekeringen zodat zij straks in de, voor hun, perfecte auto zullen rijden. Je zorgt ervoor dat de klant precies weet waar hij aan toe is. Jij hebt een oog voor commerciële kansen en speelt daar soepel op in! In de rol hou jij je specifiek bezig met:
- Het adviseren van (potentiële) klanten;
- Het slim inspelen op klantbehoeftes;
- Het vastleggen van de wensen.
Dit bieden we jou als Accountmanager Justlease
Bij Arval BNP Paribas kun je je een belangrijke bijdrage leveren aan de successen en ontwikkeling van de organisatie en de liefde voor Automotive en mobiliteit mooi combineren. Omdat de beleving van de klant bij Arval voorop staat, maak je veel mensen blij met je werk. Dat geeft al veelvoldoening.
Behalve veel voldoening uit je werk, krijg je van ons ook:
- Een all-in salaris van de € 20,32 per uur (bij 21 jaar en ouder);
- Reiskostenvergoeding;
- Thuiswerkvergoeding;
- Mogelijkheid om deels vanuit huis te werken;
- Laptop.
Dit breng jij mee
Wij zoeken Accountmanagers met commerciële drive! Je eerste commerciële ervaring heb je al opgedaan en wij leren je de kneepjes van het vak. Als Accountmanager vindt je klantcontact leuk en doet dit het liefst vanuit een adviserende rol. Verder ben je:
- Minimaal 16 uur per week beschikbaar;
- Beschikbaar in de avonden en op vrijdag;
- Resultaatgericht. Jij werkt graag toe naar gestelde doelstellingen;
- Woonachtig in de omgeving van Utrecht en beheers je de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Dit zijn wij
Je komt te werken in een gezellig team waar we kritisch naar elkaar zijn en waar successen worden gevierd! Daarnaast is er bij Justlease veel aandacht voor jouw ontwikkeling. Zo wordt er regelmatig een salestraining georganiseerd en krijg je mogelijkheden ook op andere werkplekken ervaring op te doen. Je krijgt de ideale mogelijkheid om je, bijvoorbeeld naast je studie, verder te ontwikkelen.
Wij zijn Justlease, onderdeel van Arval. Ons verhaal begon in 2012 met de ambitie de wereld van autolease te veranderen en bereikbaar te maken voor particulieren. Dat is ons gelukt met ons product Private Lease. Werken bij ons betekent een informele sfeer en korte lijnen. Je werkt in een ondernemend team, waarbij een optimistische instelling met een harde werkmentaliteit voorop staat! We geven jou de verantwoordelijkheid om jouw dagen in te vullen, om zo de doelstellingen en targets te behalen.
Arval is opgericht in 1989 in Frankrijk als onderdeel van BNP Paribas. Hier valt Arval tot op de dag van vandaag nog steed sonder. In 2004 vestigden ze in Nederland met de overname van Arma, een Nederlandse leasemaatschappij. Het hoofdkantoor van Arval zit in Parijs, de Nederlandse vestiging in Houten.
En nu?
Gesolliciteerd? Dan kun je dit van ons verwachten:
- Kennismaking: we bespreken samen met jou of jouw ervaring en persoonlijkheid passen bij de rol en onze cultuur;
- Eerste deepdive met de business: vinden we elkaar een goede match? Dan volgt een inhoudelijk gesprek met de business om dieper in te gaan op jouw vaardigheden en hoe deze aansluiten bij het team;
- Tweede deepdive met de business: als we beide enthousiast zijn, gaan we nog dieper de inhoud in om de rol en verantwoordelijkheden nog beter te verkennen;
- Tijd om een beslissing te nemen! Wij, maar ook jij, maken de keuze of je onze nieuwe collega wordt! Zo ja, dan volgt er een afrondend gesprek met HR over de arbeidsvoorwaarden.
Welkom bij BNP Paribas!
- Goede samenwerking tussen Operations en Compliance waarbij de Compliance procedures en het beleid worden vertaald naar processen en werkinstructies.
- Goed werkend klachtenproces binnen BNP en bij de outsourcepartners conform de vereisten van de Groep en de geldende wet- en regelgeving, waarbij de organisatie leert van klachten en de medewerkers getraind zijn in het herkennen van klachten.
- Het continue verbeteren van de kwaliteit van operationele werkzaamheden binnen de operationele teams en de algehele dienstverlening.
- Beleid implementeren, kwaliteitsborging en procesverbetering: analyseren en vertalen van beleid naar kwalitatief hoogwaardige operationele processen, het waarborgen van de naleving van compliance-eisen binnen OPS Support, Operations en Sales.
- Communicatie en rapportage: fungeren als schakel tussen Compliance en de Business, zorgen voor uitwisseling van relevante data en coördineren van compliance-rapportages en besluitvorming.
- Medewerkers ontwikkeling en performance management: Coachen en ontwikkelen van medewerkers op het gebied van performance management en vakbekwaamheid, inclusief het opstellen en opvolgen van actieplannen. Creëren van bewustzijn en draagvlak voor nieuwe procedures door middel van training en presentaties, en leiden of deelnemen aan projecten op het gebied van Compliance en Business.
- Beheer en toewijzing van klachten: Registreren van alle ingediende klachten, toewijzen aan behandelaars, en bewaken van de kwaliteit en afhandelingstermijn van klachtendossiers.
- Kwaliteitsverbetering en training: Evalueren van klachtenmanagementprocessen, organiseren van overleggen voor root cause analysis en geven van trainingen aan medewerkers.
- Rapportage en samenwerking: Rapporteren aan het management, en samenwerken met Legal en Compliance om de effectiviteit van klachtenafhandeling te waarborgen.
- Een brede functie in een dynamische en groeiende organisatie.
- Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en training.
- Een competitief salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een ziektekostenvergoeding, een bonusregeling en kinderopvangregeling.
- Het riante aantal van 36 vakantiedagen.
- Uiteraard de mogelijkheid om hybride te werken.
- Een inspirerende werkomgeving met gemotiveerde collega’s.
- De kans om rechtstreeks onderdeel te zijn van de business en daarin mee te groeien.
- HBO werk en denkniveau, bij voorkeur met een financieel/ economische achtergrond.
- Minstens 5 jaar relevante werkervaring in een functie op het gebied van CDD, AML/CFT of transactie-monitoring.
- Ervaring in het coachen en begeleiden van medewerkers.
- Vloeiend in de Nederlandse taal. Engels is een must-have.
- WFT diploma’s Basis en Consumptief Krediet en bij voorkeur Hypothecair Krediet zijn een pré.
- Jij bent pro-actief bij het leggen van contacten binnen de organisatie en collega’s vinden het prettig om met en voor jou te werken.
- Jij luistert goed naar de medewerkers en door jouw communicatieve vaardigheden ben je in staat om op cruciale punten bewustzijn en draagvlak te creëren.
- Door jouw resultaatgerichtheid ben je zelfstandig, pragmatisch, gestructureerd, besluitvaardig en accuraat.
- Vanuit de zorgplicht die wij als organisatie hebben heb jij oog voor het belang van de klant.