Word jij enthousiast van het managen van uitdagende projecten en het succesvol samenbrengen van teams? Heb jij oog voor detail, planning en stakeholdermanagement? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen als Project Manager bij Arval BNP Paribas?
Als Project Manager bij Arval BNP Paribas speel jij een cruciale rol in het realiseren van projecten van begin tot eind, inclusief de test- en implementatiefase. Je bewaakt de voortgang en zorgt ervoor dat alle betrokkenen goed samenwerken. Jij schakelt soepel tussen operationeel en strategisch niveau en hebt oog voor de belangen van de verschillende stakeholders. Intern werk je bijvoorbeeld samen met de IT-teams waar je fungeert als de brug tussen IT en de gebruikers. In deze rol rapporteer je aan de Head of PMO.
Jouw werkzaamheden als Project Manager:
- Projectmanagement: zelfstandig plannen en managen van projecten, met behulp van een projectmatige, Lean en Agile aanpak;
- Stakeholdermanagement: sterke communicatie en het vermogen om effectief te schakelen op alle niveaus;
- Team coördinatie: aansturen van multidisciplinaire (virtuele) teams, zowel nationaal als internationaal, eventueel in samenwerking met externe leveranciers of partners;
- Projectdocumentatie en rapportages: opstellen van projectdocumentatie en rapportages en zorgen voor presentatie en communicatie aan de diverse comités en stakeholders, waaronder het MT;
- Procesoptimalisatie: analyseren van de impact van projecten en processen en adviseren over verbeteringen.
Wat bieden wij jou als Project Manager?
Naast een uitdagende en afwisselende functie in een ambitieus team van projectmanagers, krijg je bij Arval BNP Paribas de kans om jezelf te ontwikkelen binnen een eigentijdse en flexibele werkomgeving. Wij waarderen inzet en bieden tal van extra’s die bijdragen aan een prettige werkervaring:
- Een salaris tot € 5.500, afhankelijk van je ervaring;
- Leasewagen of mobiliteitsbudget;
- Jaarlijkse winstbonus afhankelijk van behaalde doelstellingen;
- Premievrij pensioen, 8% vakantiegeld en minimaal 25 vakantiedagen, dit is dus niet de max;
- Hybride werken en een thuiswerkvergoeding;
- Een thuiswerkbudget van € 847 voor het inrichten van je werkplek;
- Laptop en iPhone;
- Teamuitjes, borrels, workshops, padeltoernooi, tennistoernooi en nog veel meer!
Wat breng jij mee?
Je past binnen deze rol bij Arval BNP Paribas als je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden, analytisch sterk bent en een procesmatige aanpak hebt. Je hebt oog voor detail en bent een kei in stakeholdermanagement. Daarnaast breng je het volgende mee:
- HBO/WO werk- en denkniveau;
- 1-4 jaar ervaring in projectmanagement;
- Ervaring met methodologieën zoals Lean, Agile, Scrum;
- Ervaring met het aansturen van multidisciplinaire teams, zowel nationaal als internationaal;
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en schrift;
- Woonachtig in de buurt van Houten, Nederland
Dit is Arval BNP Paribas
Het Project Managementteam is onderdeel van de afdeling Business Transformation. Samen loodsen we de organisatie door de veranderingen die de markt, de business of de bank van ons verlangen en bijdragen aan het behalen van de strategische doelstellingen. Samen met de collega’s van de andere disciplines van Business Transformation (o.a. BI, Process Efficiency, Customer experience en Data quality) hebben we veel kennis en tools in handen om business cases te onderstrepen en de organisatie te helpen bij het implementeren van nieuwe processen, producten en systemen.
Arval BNP Paribas is opgericht in 1989 in Frankrijk als onderdeel van BNP Paribas. Hier valt Arval BNP Paribas tot op de dag van vandaag nog steeds onder. In 2004 vestigden ze in Nederland met de overname van Arma, een Nederlandse leasemaatschappij. Het hoofdkantoor van Arval BNP Paribas zit in Parijs, de Nederlandse vestiging in Houten.
Word Accountmanager Large Accounts bij Arval BNP Paribas en bouw aan sterke klantrelaties
Heb jij een passie voor klantcontact, ben je niet bang om de telefoon te pakken en denk je altijd in mogelijkheden? Lopen klanten met jou weg en krijg je de zaken voor elkaar? Dan is deze rol bij Arval BNP Paribas jou op het lijf geschreven!
Wat ga je doen?
Als Accountmanager Large Accounts bij Arval BNP Paribas ben jij hét aanspreekpunt voor onze grootste zakelijke klanten. Jij onderhoudt frequent contact met jouw klanten, bouwt aan sterke, duurzame relaties en zorgt ervoor dat het leaseaandeel bij deze accounts blijft groeien. Door je kennis van mobiliteitsoplossingen en je scherpe inzicht in klantbehoeften kun je klanten helpen bij het optimaliseren van hun wagenpark en hen adviseren over duurzame en slimme keuzes.
Je bent proactief en durft de telefoon te pakken om belangrijke beslissingen te bespreken of nieuwe kansen aan te kaarten. Daarnaast volg je offertes, orders en acties nauwgezet op en signaleer je trends in de markt die relevant zijn voor jouw klanten. Geen dag is hetzelfde en jouw toegevoegde waarde ligt in jouw scherpe inzichten en persoonlijke benadering.
Jouw verantwoordelijkheden
- Relatiebeheer: frequente contactmomenten, zodat je altijd op de hoogte bent van wat er bij de klant speelt;
- Versterken van het aandeel leaseauto’s bij bestaande grote accounts;
- Adviseren en ondersteunen van klanten bij hun leaseregeling;
- Een strakke follow up op offertes, orders, expiraties en acties;
- Signaleren van trends en verduurzamingsmogelijkheden en proactief advies geven op maat;
- Samenwerken met interne specialisten om de klant de best mogelijke service te bieden.
Wat bieden wij jou?
Bij Arval BNP Paribas hechten we veel waarde aan een goede werk-privébalans en investeren we in jouw persoonlijke ontwikkeling. Wij bieden je een eigentijdse, dynamische werkomgeving met een open cultuur en diverse extra’s om je werk en leven in balans te houden, zoals:
- Een salaris tussen de € 2.700 en € 3.700, afhankelijk van je ervaring;
- Jaarlijkse winstbonus afhankelijk van behaalde doelstellingen;
- Premievrij pensioen, 8% vakantiegeld en minimaal 25 vakantiedagen;
- Hybride werken en een thuiswerkvergoeding;
- Een thuiswerkbudget van € 847 voor het inrichten van je werkplek;
- Laptop en iPhone 14;
- Gebruik maken van onze sportregeling, vers fruit, teamuitjes en het jaarlijkse Arval Feest.
Wat breng jij mee?
Wij zoeken een resultaatgerichte Accountmanager Large Accounts die goed is in relatiebeheer en niet bang is om verantwoordelijkheid te nemen. Jij kunt zelfstandig werken, denkt in mogelijkheden en krijgt energie van het bouwen aan langdurige klantrelaties. Daarnaast heb je een uitstekende beheersing van de Nederlandse én Engelse taal, wat essentieel is voor het bedienen van onze grote accounts. Verder beschik je over:
- HBO werk- en denkniveau.
- 1-3 jaar relevante werkervaring met relatiebeheer van grote klanten (ervaring in de dienstensector is een plus).
- Uitstekende communicatieve vaardigheden en het lef om actief klanten te benaderen;
- Bij voorkeur fulltime beschikbaarheid en woon je op bereisbare afstand van Houten.
Dit is Arval BNP Paribas
Bij Arval kom je terecht in een dynamisch en ambitieus team waarin samenwerking en klantgerichtheid centraal staan. Als Accountmanager Mid Accounts werk je met verschillende klanten en leasecontracten, wat zorgt voor een afwisselende en uitdagende werkdag. Samen met 530 collega’s zetten we ons elke dag in om onze klanten op maat gemaakte mobiliteitsoplossingen te bieden.
Arval, opgericht in 1989 in Frankrijk en onderdeel van BNP Paribas, is sinds 2004 actief in Nederland. Wij zijn meer dan een leasemaatschappij: wij helpen onze klanten met diverse mobiliteitsbehoeften en stimuleren duurzaam rijden.
Gesolliciteerd? Dan kun je dit van ons verwachten:
- Kennismaking: we bespreken samen met jou of jouw ervaring en persoonlijkheid passen bij de rol en onze cultuur;
- Eerste deepdive met de business: vinden we elkaar een goede match? Dan volgt een inhoudelijk gesprek met de business om dieper in te gaan op jouw vaardigheden en hoe deze aansluiten bij het team;
- Tweede deepdive met de business: als we beide enthousiast zijn, gaan we nog dieper de inhoud in om de rol en verantwoordelijkheden nog beter te verkennen;
- Tijd om een beslissing te nemen! Wij, maar ook jij, maken de keuze of je onze nieuwe collega wordt! Zo ja, dan volgt er een afrondend gesprek met HR over de arbeidsvoorwaarden.
Welkom bij Arval BNP Paribas!
Word Accountmanager Mid Accounts bij Arval BNP Paribas en help middelgrote klanten aan de beste mobiliteitsoplossingen
Wil jij echt impact maken? Ben jij sterk in klantcontact, hou je van afwisseling en kun je snel schakelen tussen verschillende klantvragen? Wil jij jouw talent inzetten om middelgrote klanten de beste service te bieden? Solliciteer nu en bouw mee aan de toekomst van mobiliteit bij Arval!
Wat ga je doen?
Als Accountmanager Mid Accounts ben jij het vaste aanspreekpunt voor onze middelgrote zakelijke klanten. Je onderhoudt regelmatig contact en zorgt ervoor dat hun wagenpark optimaal beheerd wordt. Jij schakelt moeiteloos tussen diverse klanten en lease-regelingen en houdt overzicht over de vele acties die opgevolgd moeten worden. Jouw doel is om de klanttevredenheid te vergroten en ervoor te zorgen dat het leaseaandeel bij deze klanten groeit.
Dankzij jouw proactieve aanpak signaleer je verbeterpunten en grijp je kansen voor verduurzaming of slimme mobiliteitsoplossingen. Je werkt nauw samen met verschillende afdelingen binnen Arval BNP Paribas om ervoor te zorgen dat iedere klant de aandacht en service krijgt die ze verdienen.
Jouw verantwoordelijkheden
- Relatiebeheer: onderhouden van regelmatig contact en bouwen aan langdurige samenwerkingen;
- Het ondersteunen van klanten bij mobiliteitsbehoeften en het vergroten van het aandeel leaseauto’s door hen te adviseren en ondersteunen;
- Zorgen voor een soepel administratief proces en nauwkeurig opvolgen van offertes, orders, expiraties en acties;
- Snel schakelen tussen verschillende klanten, contracten en vraagstukken;
- Proactief meedenken over duurzame oplossingen en markttrends die interessant kunnen zijn voor jouw klanten.
Wat bieden wij jou?
Bij Arval BNP Paribas krijg je de kans om jezelf te ontwikkelen binnen een eigentijdse en flexibele werkomgeving. Wij waarderen inzet en bieden tal van extra’s die bijdragen aan een prettige werkervaring:
- Een salaris tussen de € 2.700 en € 3.700, afhankelijk van je ervaring;
- Jaarlijkse winstbonus afhankelijk van behaalde doelstellingen;
- Premievrij pensioen, 8% vakantiegeld en minimaal 25 vakantiedagen, dit is dus niet de max!;
- Hybride werken en een thuiswerkvergoeding;
- Een thuiswerkbudget van € 847 voor het inrichten van je werkplek;
- Laptop en iPhone 14;
- Gebruik maken van onze sportregeling, vers fruit, teamuitjes en het jaarlijkse Arval Feest.
Wat breng jij mee?
Wij zoeken een klantgerichte en resultaatgerichte Accountmanager Mid Accounts die snel kan schakelen en goed overzicht houdt. Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en kunt zelfstandig werken, maar weet ook wanneer je de hulp van je collega’s moet inschakelen. Verder beschik je over:
- HBO werk- en denkniveau;
- 1-3 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur in een dienstverlenende omgeving;
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Proactiviteit en oog voor detail: je hebt geen moeite om veel ballen tegelijk in de lucht te houden;
- Bij voorkeur fulltime beschikbaarheid en woonachtig in de omgeving van Houten.
Dit is Arval BNP Paribas
Bij Arval kom je terecht in een dynamisch en ambitieus team waarin samenwerking en klantgerichtheid centraal staan. Als Accountmanager Mid Accounts werk je met verschillende klanten en leasecontracten, wat zorgt voor een afwisselende en uitdagende werkdag. Samen met 530 collega’s zetten we ons elke dag in om onze klanten op maat gemaakte mobiliteitsoplossingen te bieden.
Arval, opgericht in 1989 in Frankrijk en onderdeel van BNP Paribas, is sinds 2004 actief in Nederland. Wij zijn meer dan een leasemaatschappij: wij helpen onze klanten met diverse mobiliteitsbehoeften en stimuleren duurzaam rijden.
Gesolliciteerd? Dan kun je dit van ons verwachten:
- Kennismaking: we bespreken samen met jou of jouw ervaring en persoonlijkheid passen bij de rol en onze cultuur;
- Eerste deepdive met de business: vinden we elkaar een goede match? Dan volgt een inhoudelijk gesprek met de business om dieper in te gaan op jouw vaardigheden en hoe deze aansluiten bij het team;
- Tweede deepdive met de business: als we beide enthousiast zijn, gaan we nog dieper de inhoud in om de rol en verantwoordelijkheden nog beter te verkennen;
- Tijd om een beslissing te nemen! Wij, maar ook jij, maken de keuze of je onze nieuwe collega wordt! Zo ja, dan volgt er een afrondend gesprek met HR over de arbeidsvoorwaarden.
- Welkom bij Arval BNP Paribas!
Maak data inzichtelijk. Inspireer je klanten. Creëer impact!
Is het jouw missie om complexe data toegankelijk te maken? Ben je een analytische denker met oog voor detail? Dan is dit de baan voor jou! Bij Arval BNP Paribas zijn we op zoek naar een Business Reporting Expert. Interesse? Lees dan snel verder voor de details.
Wat ga je doen?
Als Business Reporting Expert ben jij de expert op het gebied van klantrapportages voor Arval BNP Paribas. Jij zorgt ervoor dat zowel klanten als collega’s kunnen vertrouwen op nauwkeurige en overzichtelijke analyses. Je houdt je niet alleen bezig met het maken van de rapportages maar bent ook bezig met de toekomst. Hoe kunnen we de rapportages verbeteren? Welke tools kunnen we hiervoor gebruiken? Welke rapportages kunnen we nog toevoegen? En hoe presenteren we deze representatief en kwalitatief aan onze klanten? Dit zijn vraagstukken waar jij je als Business Reporting Expert mee bezighoudt. Er is al een basis en het is aan jou om deze te optimaliseren en uit te breiden.
Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden zijn:
- Het opstellen van business reviews en klantgerichte rapportages, waarmee je de business managers ondersteunt in hun gesprekken;
- Het controleren van data op juistheid en kwaliteit. Jouw analyses en rapportages zijn foutloos en helder;
- Het zelfstandig onderzoeken en ontwikkelen van rapportageverzoeken en nieuwe mogelijkheden binnen onze tools;
- Het creëren van geautomatiseerde rapporten en dashboards die efficiënt, reproduceerbaar en nauwkeurig zijn;
- Het fungeren als sparringpartner voor account- en business managers en sales management;
- Het signaleren van onvolkomenheden in databases en samenwerken met BI en IT om deze te verbeteren;
- Het delen van waardevolle inzichten via rapportages en dashboards.
Wat bieden wij jou?
Bij Arval BNP Paribas hechten we veel waarde aan een goede werk-privébalans en investeren we in jouw persoonlijke ontwikkeling. Wij bieden je een eigentijdse, dynamische werkomgeving met een open cultuur en diverse extra’s om je werk en leven in balans te houden, zoals:
- Een salaris tussen de € 2.700 en € 3.700, afhankelijk van je ervaring;
- Jaarlijkse winstbonus afhankelijk van behaalde doelstellingen;
- Premievrij pensioen, 8% vakantiegeld en minimaal 25 vakantiedagen;
- Hybride werken en een thuiswerkvergoeding;
- Een thuiswerkbudget van € 847 voor het inrichten van je werkplek;
- Laptop en iPhone 14;
- Gebruik maken van onze sportregeling, vers fruit, teamuitjes en het jaarlijkse Arval Feest.
Wat breng jij mee?
Jij bent proactief, zelfstandig en altijd op zoek naar nieuwe manieren om data te benutten. Hierbij ben je creatief in het bedenken en toepassen van de juiste oplossingen. Je beschikt over uitstekende analytische en communicatieve vaardigheden en bent een teamplayer! Daarnaast breng je het volgende mee:
- Hbo-werk- en denkniveau, met minimaal 1-3 jaar relevante werkervaring;
- Uitstekende kennis van Microsoft Word, Excel en PowerPoint. Kennis van Power BI en Arval Analytics is een absolute pré;
- Een vloeiende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (mondeling en schriftelijk).
Dit is Arval BNP Paribas
Als Business Reporting Expert ben je onderdeel van het team Commercial Performance binnen Arval BNP Paribas. Dit team bestaat momenteel uit 7 professionals met ieder een eigen expertise en deze rol is ter uitbreiding van het team. Je komt in een omgeving terecht waar direct en met humor met elkaar wordt gewerkt. Het zijn harde werkers die verantwoordelijkheid nemen en graag de samenwerking opzoeken.
Arval BNP Paribas is opgericht in 1989 in Frankrijk als onderdeel van BNP Paribas. Hier valt Arval BNP Paribas tot op de dag van vandaag nog steeds onder. In 2004 vestigden ze in Nederland met de overname van Arma, een Nederlandse leasemaatschappij. Het hoofdkantoor van Arval BNP Paribas zit in Parijs, de Nederlandse vestiging in Houten.
En nu?
Gesolliciteerd? Dan kun je dit van ons verwachten:
- Kennismaking: we bespreken samen met jou of jouw ervaring en persoonlijkheid passen bij de rol en onze cultuur;
- Eerste deepdive met de business: vinden we elkaar een goede match? Dan volgt een inhoudelijk gesprek met de business om dieper in te gaan op jouw vaardigheden en hoe deze aansluiten bij het team;
- Tweede deepdive met de business: als we beide enthousiast zijn, gaan we nog dieper de inhoud in om de rol en verantwoordelijkheden nog beter te verkennen;
- Tijd om een beslissing te nemen! Wij, maar ook jij, maken de keuze of je onze nieuwe collega wordt! Zo ja, dan volgt er een afrondend gesprek met HR over de arbeidsvoorwaarden;
- Welkom bij Arval BNP Paribas!
Jij bent klantgericht, commercieel en hebt interesse in de mobiliteitsbranche! Klinkt dit als muziek in jouw oren? Dan ben jij misschien wel onze nieuwe Accountmanager! Dé ideale bijbaan voor naast je studie, want je kan deze functie al uitvoeren vanaf 16 uur per week.
Dit doe je als Accountmanager Justlease
Deze bijbaan als Accountmanager voor Justlease, onderdeel van Arval BNP Paribas, start de dag met een gezamenlijke dagstart. Daarna ga je naar je werkplek om klanten te bellen die bij Justlease een offerte hebben aangevraagd. Jij voorziet hen van het best mogelijke advies over de auto, opties en verzekeringen zodat zij straks in de, voor hun, perfecte auto zullen rijden. Je zorgt ervoor dat de klant precies weet waar hij aan toe is. Jij hebt een oog voor commerciële kansen en speelt daar soepel op in! In de rol hou jij je specifiek bezig met:
· Het adviseren van (potentiële) klanten;
· Het slim inspelen op klantbehoeftes;
· Het vastleggen van de wensen.
Dit bieden we jou als Accountmanager Justlease
Bij Arval BNP Paribas kun je je een belangrijke bijdrage leveren aan de successen en ontwikkeling van de organisatie en de liefde voor Automotive en mobiliteit mooi combineren. Omdat de beleving van de klant bij Arval voorop staat, maak je veel mensen blij met je werk. Dat geeft al veel voldoening.
Behalve veel voldoening uit je werk, krijg je van ons ook:
- Een all-in salaris van de € 20,32 per uur (bij 21 jaar en ouder);
- Reiskostenvergoeding;
- Thuiswerkvergoeding;
- Mogelijkheid om deels vanuit huis te werken;
- Laptop.
Dit breng jij mee
Wij zoeken Accountmanagers met commerciële drive! Je eerste commerciële ervaring heb je al opgedaan en wij leren je de kneepjes van het vak. Als Accountmanager vindt je klantcontact leuk en doet dit het liefst vanuit een adviserende rol. Verder ben je:
· Minimaal 16 uur per week beschikbaar;
· Beschikbaar in de avonden en op vrijdag;
· Resultaatgericht. Jij werkt graag toe naar gestelde doelstellingen;
· Woonachtig in de omgeving van Utrecht en beheers je de Nederlandse taal in woord en schrift.
Dit zijn wij
Je komt te werken in een gezellig team waar we kritisch naar elkaar zijn en waar successen worden gevierd! Daarnaast is er bij Justlease veel aandacht voor jouw ontwikkeling. Zo wordt er regelmatig een salestraining georganiseerd en krijg je mogelijkheden ook op andere werkplekken ervaring op te doen. Je krijgt de ideale mogelijkheid om je, bijvoorbeeld naast je studie, verder te ontwikkelen.
Wij zijn Justlease, onderdeel van Arval. Ons verhaal begon in 2012 met de ambitie de wereld van autolease te veranderen en bereikbaar te maken voor particulieren. Dat is ons gelukt met ons product Private Lease. Werken bij ons betekent een informele sfeer en korte lijnen. Je werkt in een ondernemend team, waarbij een optimistische instelling met een harde werkmentaliteit voorop staat! We geven jou de verantwoordelijkheid om jouw dagen in te vullen, om zo de doelstellingen en targets te behalen.
Arval is opgericht in 1989 in Frankrijk als onderdeel van BNP Paribas. Hier valt Arval tot op de dag van vandaag nog steeds onder. In 2004 vestigden ze in Nederland met de overname van Arma, een Nederlandse leasemaatschappij. Het hoofdkantoor van Arval zit in Parijs, de Nederlandse vestiging in Houten.
En nu?
Heb je nog vragen of wil je eerst meer informatie? Neem dan contact op met Mara of Roanne via Jobs@arval.nl of bel naar 030 – 602 4444. Ben je enthousiast en wil je direct solliciteren? Doe dit dan gemakkelijk via onderstaande button. Upload je cv en iets waarin je meer over jezelf vertelt. Dit mag alles zijn. Een tekst, video, opname. Wees creatief!
Gesolliciteerd? Dan kun je dit van ons verwachten:
- Eerste kennismaking! We nemen contact met je op voor een kort gesprekje om te kijken of we dezelfde verwachting hebben.
- Het eerste “officiële” gesprek! Is er een match? Dan nodigen we je uit op gesprek. Gewoon, met een (digitaal) bakje koffie om elkaar beter te leren kennen.
- De diepte in. Zijn we allebei enthousiast? Dan volgt er een tweede gesprek. Bereid je goed voor, want dan duiken we de diepte in.
- Tijd om een beslissing te nemen! Deze is aan ons, wij moeten dan een keuze maken. Ben je het geworden? Dan volgt er alleen nog een arbeidsvoorwaardengesprek met HR.
- Welkom bij Arval BNP Paribas!
Weet jij hoe je klanten op een prettige manier in beweging krijgt? Als Medewerker Debiteurenbeheer help je ons betalingsachterstanden te verminderen en processen soepel te laten verlopen.
Wat je gaat doen als Medewerker Debiteurenbeheer
Als Medewerker Debiteurenbeheer stimuleer je klanten om tijdig te betalen en zo achterstanden te beperken en het lokaliseren van financiële problemen bij debiteuren om het debiteurenverlies bij faillissementen zo beperkt mogelijk te houden. Het doel is om het percentage uitstaand saldo debiteuren zo laag mogelijk houden. In deze rol rapporteer je aan de Head of Collections.
Dit zijn jouw kerntaken:
- Je beoordeelt uitbetaalverzoeken en zet deze uit;
- Je maand telefonisch en schriftelijk klanten aan en legt gemaakte afspraken vast;
- Je onderhoudt contacten met incassobureaus en deurwaarders;
- Je onderhoudt contact met curatoren bij faillissementen van onze klanten;
- Je informeert de relatiebeheerders over betalingsachterstanden bij hun klanten.
Wat bieden wij jou
We willen dat jij je werk met plezier doet en bieden je daarom een fijne werkomgeving met goede voorwaarden. Wat kun je verwachten?
- Een salaris tussen de € 2.800 en € 3.700, afhankelijk van je ervaring;
- Jaarlijkse winstbonus afhankelijk van bepaalde doelstellingen;
- Premievrij pensioen, 8% vakantiegeld en minimaal 25 vakantiedagen;
- Hybride werken en een thuiswerkvergoeding;
- Een thuiswerkbudget van € 847 voor het inrichten van je werkplek;
- Laptop en iPhone 14;
- Gebruik maken van onze sportregeling, vers fruit, teamuitjes en het jaarlijkse Arval Feest.
Wat breng jij mee
Voor deze functie zoeken we iemand die communicatief sterk is, goed kan schakelen en een scherp oog heeft voor detail. Herken jij jezelf hierin:
- Je beschikt over HBO werk- en denkniveau;
- 1-3 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie;
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
- Bij voorkeur fulltime beschikbaar;
- Woonachtig in de omgeving van Houten, Utrecht.
Gesolliciteerd?
Dan kun je dit van ons verwachten:
- Kennismaking: we bespreken samen met jou of jouw ervaring en persoonlijkheid passen bij de rol en onze cultuur;
- Eerste deepdive met de business: vinden we elkaar een goede match? Dan volgt een inhoudelijk gesprek met de business om dieper in te gaan op jouw vaardigheden en hoe deze aansluiten bij het team;
- Tweede deepdive met de business: als we beide enthousiast zijn, gaan we nog dieper de inhoud in om de rol en verantwoordelijkheden nog beter te verkennen;
- Tijd om een beslissing te nemen! Wij, maar ook jij, maken de keuze of je onze nieuwe collega wordt! Zo ja, dan volgt er een afrondend gesprek met HR over de arbeidsvoorwaarden;
- Welkom bij Arval BNP Paribas!
Word Pricing and business controller bij Arval BNP Paribas en zorg voor de vertaalslag van finance naar onze business.
Wat ga je doen?
Als Pricing and Business Controller bij Arval ben je onderdeel van het Pricing team binnen de Finance afdeling. Op basis van de data en analyses voorzie je de business van advies en begeleiding, passend binnen de vastgestelde pricing strategie. Vanuit jouw expertise werk je samen met de business om deze strategie succesvol toe te passen. Je krijgt te maken met een grote diversiteit aan producten, business cases en (klant) doelgroepen. De producten omvatten leasecontracten, zowel corporate leasing als private lease, bikelease, car sharing en andere diverse mobiliteitsproposities. Je werkt bijvoorbeeld mee aan offerte- en tendertrajecten, je berekent rendement van nieuwe leasecontracten en overige mobiliteitsproducten en draagt bij aan het opstellen en bewaken van budgetten en forecasts.
Jouw verantwoordelijkheden
- Je zorgt er, samen met het team, ten alle tijden voor dat het Pricing beleid binnen Arval correct wordt toegepast;
- Je voert periodieke controles uit in de database om onjuiste pricing tijdig te detecteren en op te lossen;
- Je werkt samen met en bent vraagbaak voor diverse interne afdelingen zoals Finance, Operations en Sales;
- Het opstellen van ad hoc en structurele strategische financiële rapportages;
- Het verbeteren van bestaande reporting processen en modellen.
Wat bieden wij jou?
Bij Arval BNP Paribas krijg je de kans om jezelf te ontwikkelen binnen een eigentijdse en flexibele werkomgeving. Wij waarderen inzet en bieden tal van extra’s die bijdragen aan een prettige werkervaring:
- Een salaris tussen de € 3.500 en € 4.500, afhankelijk van je ervaring;
- Jaarlijkse winstbonus afhankelijk van behaalde doelstellingen;
- Premievrij pensioen, 8% vakantiegeld en minimaal 25 vakantiedagen, dit is dus niet de max;
- Hybride werken en een thuiswerkvergoeding;
- Een thuiswerkbudget van € 847 voor het inrichten van je werkplek;
- Laptop en iPhone 14;
- Teamuitjes en het jaarlijkse Arval Feest.
Wat breng jij mee?
Wij zoeken een analytische en sociaal vaardige Pricing and Business Controller die snel kan schakelen. Je hebt oog voor detail, bent kritisch en resultaatgericht. Daarnaast sta je stevig in je schoenen en kun je goed omgaan met het geven en ontvangen van feedback. Verder beschik je over:
- een afgeronde HBO- of WO-opleiding in relevante richting;
- 1-4 jaar relevante werkervaring;
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Bij voorkeur een fulltime beschikbaarheid.
Dit is Arval BNP Paribas
Bij Arval BNP Paribas kom je terecht in een ambitieus team waarin samenwerking en ontwikkeling centraal staan. Als Pricing and Business Controller werk je met verschillende afdelingen en producten, wat zorgt voor een afwisselende en uitdagende werkdag. Samen met 530 collega’s zetten we ons elke dag in om onze klanten op maat gemaakte mobiliteitsoplossingen te bieden.
Arval, opgericht in 1989 in Frankrijk en onderdeel van BNP Paribas, is sinds 2004 actief in Nederland. Wij zijn meer dan een leasemaatschappij: wij helpen onze klanten met diverse mobiliteitsbehoeften en stimuleren duurzaam rijden.
Gesolliciteerd? Dan kun je dit van ons verwachten:
- Kennismaking: we bespreken samen met jou of jouw ervaring en persoonlijkheid passen bij de rol en onze cultuur;
- Eerste deepdive met de business: vinden we elkaar een goede match? Dan volgt een inhoudelijk gesprek met de business om dieper in te gaan op jouw vaardigheden en hoe deze aansluiten bij het team;
- Tweede deepdive met de business: als we beide enthousiast zijn, gaan we nog dieper de inhoud in om de rol en verantwoordelijkheden nog beter te verkennen;
- Tijd om een beslissing te nemen! Wij, maar ook jij, maken de keuze of je onze nieuwe collega wordt! Zo ja, dan volgt er een afrondend gesprek met HR over de arbeidsvoorwaarden.
- Welkom bij Arval BNP Paribas!
Word Medewerker Herinzet bij Arval BNP Paribas en zorg ervoor dat iedere occasion weer als nieuw de weg op gaat!
Wil jij echt impact maken? Ben jij sterk in administratie, hou je van klantcontact en kun je overzicht bewaren? Wil jij jouw talent inzetten om Re-lease klanten de beste service te bieden? Solliciteer nu en bouw mee aan de toekomst van Re-lease bij Arval!
Wat ga je doen?
Als Medewerker Herinzet ben jij verantwoordelijk voor het proces van klantorder tot de aflevering van de auto. Hierbij schakel je met onze accountmanagers en met onze partners die zich voor 90% op onze eigen logistieke locatie bevinden. Dankzij jouw technische kennis of affiniteit ben je in staat om onze accountmanagers te informeren en adviseren over de gekozen auto en de staat waarin hij afgeleverd gaat worden. Jij zorgt dat afspreken nagekomen worden en legt alles administratief vast. Samen werk je aan het beste resultaat voor de klant! Jouw proces eindigt zodra de auto is afgeleverd bij de klant en wanneer er aan alle klantverwachtingen is voldaan. Kwaliteit is waar we voor staan!
Jouw nauwkeurigheid en proactieve aanpak zorgen voor een soepel verloop van het proces. Jij bewaart het overzicht en de optimale klantbeleving staat bij jou ten alle tijden centraal.
Jouw verantwoordelijkheden
- Orders: jij bent verantwoordelijk voor het opvolgen van re-lease orders;
- Contactpersoon: zowel voor onze accountmanagers als partners ben jij de contactpersoon;
- Klachtenafhandeling: voor zowel de berijders als de betrokken (externe) partners;
- Proactief meedenken over procesverbetering bij Re-lease.
In deze rol rapporteer je aan de Head of Flex & Release.
Wat bieden wij jou?
Bij Arval BNP Paribas krijg je de kans om jezelf te ontwikkelen binnen een eigentijdse en flexibele werkomgeving. Wij waarderen inzet en bieden tal van extra’s die bijdragen aan een prettige werkervaring:
- Een salaris tussen de € 2.700 en € 3.200, afhankelijk van je ervaring;
- Jaarlijkse winstbonus afhankelijk van behaalde doelstellingen;
- Premievrij pensioen, 8% vakantiegeld en minimaal 25 vakantiedagen, dit is dus niet de max!;
- Hybride werken en een thuiswerkvergoeding;
- Een thuiswerkbudget van € 847 voor het inrichten van je werkplek;
- Laptop en iPhone 14;
- Teamuitjes en het jaarlijkse Arval Feest.
Wat breng jij mee?
Wij zoeken een klantgerichte Medewerker Herinzet die snel kan schakelen en goed overzicht houdt. Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en kunt zelfstandig werken, maar weet ook wanneer je de hulp van je collega’s moet inschakelen. Verder beschik je over:
- HBO werk- en denkniveau;
- 2-5 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur in een dienstverlenende omgeving;
- Een achtergrond in de onderhouds- en/of schadebranche of aantoonbare affiniteit ermee is een pre;
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Bij voorkeur fulltime beschikbaarheid en woonachtig in de omgeving van Nijkerk.
Dit is Arval BNP Paribas
Bij Arval kom je terecht in een dynamisch en ambitieus team waarin samenwerking en klantgerichtheid centraal staan. Als Medewerker Herinzet werk je met verschillende partners en heb je ook intern veel contact, wat zorgt voor een afwisselende en uitdagende werkdag. Samen met 530 collega’s zetten we ons elke dag in om onze klanten op maat gemaakte mobiliteitsoplossingen te bieden.
Arval, opgericht in 1989 in Frankrijk en onderdeel van BNP Paribas, is sinds 2004 actief in Nederland. Wij zijn meer dan een leasemaatschappij: wij helpen onze klanten met diverse mobiliteitsbehoeften en stimuleren duurzaam rijden.
Gesolliciteerd? Dan kun je dit van ons verwachten:
- Kennismaking: we bespreken samen met jou of jouw ervaring en persoonlijkheid passen bij de rol en onze cultuur;
- Eerste deepdive met de business: vinden we elkaar een goede match? Dan volgt een inhoudelijk gesprek met de business om dieper in te gaan op jouw vaardigheden en hoe deze aansluiten bij het team;
- Tweede deepdive met de business: als we beide enthousiast zijn, gaan we nog dieper de inhoud in om de rol en verantwoordelijkheden nog beter te verkennen;
- Tijd om een beslissing te nemen! Wij, maar ook jij, maken de keuze of je onze nieuwe collega wordt! Zo ja, dan volgt er een afrondend gesprek met HR over de arbeidsvoorwaarden.
- Welkom bij Arval BNP Paribas!
Word Medewerker Occasion Lease bij Arval BNP Paribas en zorg ervoor dat iedere occasion weer als nieuw de weg op gaat!
Wil jij echt impact maken? Ben jij sterk in administratie, hou je van klantcontact en kun je overzicht bewaren? Wil jij jouw talent inzetten om Occasion Lease klanten de beste service te bieden? Solliciteer nu en bouw mee aan de toekomst van Occasion Lease bij Arval!
Wat ga je doen?
Als Medewerker Occasion Lease ben jij verantwoordelijk voor het proces van klantorder tot de aflevering van de auto. Hierbij schakel je met onze accountmanagers en met onze partners die zich voor 90% op onze eigen logistieke locatie bevinden. Dankzij jouw technische kennis of affiniteit ben je in staat om onze accountmanagers te informeren en adviseren over de gekozen auto en de staat waarin hij afgeleverd gaat worden. Jij zorgt dat afspreken nagekomen worden en legt alles administratief vast. Samen werk je aan het beste resultaat voor de klant! Jouw proces eindigt zodra de auto is afgeleverd bij de klant en wanneer er aan alle klantverwachtingen is voldaan. Kwaliteit is waar we voor staan!
Jouw nauwkeurigheid en proactieve aanpak zorgen voor een soepel verloop van het proces. Jij bewaart het overzicht en de optimale klantbeleving staat bij jou ten alle tijden centraal.
Jouw verantwoordelijkheden
- Orders: jij bent verantwoordelijk voor het opvolgen van re-lease orders;
- Contactpersoon: zowel voor onze accountmanagers als partners ben jij de contactpersoon;
- Klachtenafhandeling: voor zowel de berijders als de betrokken (externe) partners;
- Proactief meedenken over procesverbetering bij Re-lease.
In deze rol rapporteer je aan de Head of Flex & Release.
Wat bieden wij jou?
Bij Arval BNP Paribas krijg je de kans om jezelf te ontwikkelen binnen een eigentijdse en flexibele werkomgeving. Wij waarderen inzet en bieden tal van extra’s die bijdragen aan een prettige werkervaring:
- Een salaris tussen de € 2.700 en € 3.200, afhankelijk van je ervaring;
- Jaarlijkse winstbonus afhankelijk van behaalde doelstellingen;
- Premievrij pensioen, 8% vakantiegeld en minimaal 25 vakantiedagen, dit is dus niet de max!;
- Hybride werken en een thuiswerkvergoeding;
- Een thuiswerkbudget van € 847 voor het inrichten van je werkplek;
- Laptop en iPhone 14;
- Teamuitjes en het jaarlijkse Arval Feest.
Wat breng jij mee?
Wij zoeken een klantgerichte Medewerker Occasion Lease die snel kan schakelen en goed overzicht houdt. Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en kunt zelfstandig werken, maar weet ook wanneer je de hulp van je collega’s moet inschakelen. Verder beschik je over:
- HBO werk- en denkniveau;
- 2-5 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur in een dienstverlenende omgeving;
- Een achtergrond in de onderhouds- en/of schadebranche of aantoonbare affiniteit ermee is een pre;
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Bij voorkeur fulltime beschikbaarheid en woonachtig in de omgeving van Nijkerk.
Dit is Arval BNP Paribas
Bij Arval kom je terecht in een dynamisch en ambitieus team waarin samenwerking en klantgerichtheid centraal staan. Als Medewerker Occasion Lease werk je met verschillende partners en heb je ook intern veel contact, wat zorgt voor een afwisselende en uitdagende werkdag. Samen met 530 collega’s zetten we ons elke dag in om onze klanten op maat gemaakte mobiliteitsoplossingen te bieden.
Arval, opgericht in 1989 in Frankrijk en onderdeel van BNP Paribas, is sinds 2004 actief in Nederland. Wij zijn meer dan een leasemaatschappij: wij helpen onze klanten met diverse mobiliteitsbehoeften en stimuleren duurzaam rijden.
Gesolliciteerd? Dan kun je dit van ons verwachten:
- Kennismaking: we bespreken samen met jou of jouw ervaring en persoonlijkheid passen bij de rol en onze cultuur;
- Eerste deepdive met de business: vinden we elkaar een goede match? Dan volgt een inhoudelijk gesprek met de business om dieper in te gaan op jouw vaardigheden en hoe deze aansluiten bij het team;
- Tweede deepdive met de business: als we beide enthousiast zijn, gaan we nog dieper de inhoud in om de rol en verantwoordelijkheden nog beter te verkennen;
- Tijd om een beslissing te nemen! Wij, maar ook jij, maken de keuze of je onze nieuwe collega wordt! Zo ja, dan volgt er een afrondend gesprek met HR over de arbeidsvoorwaarden.
- Welkom bij Arval BNP Paribas!
Wij zoeken jou
De pro-actieve en resultaatgerichte Zone Manager die graag op pad is om onze businesspartners in de automotive financial services volledig te supporten om de commerciële doelen en kansen te realiseren.
Over BNP Paribas Personal Finance in Rotterdam
BNP Paribas Personal Finance B.V. is een internationale, ambitieuze, en sterk groeiende organisatie met ca. 110 medewerkers die verantwoordelijk zijn voor het beheer van hypotheekportefeuilles en consumptieve kredietportefeuille en automotive financial services voor consumenten en dealers. Dit doen we op een verantwoorde wijze waarbij het klantbelang, integriteit, en transparantie voorop staan.
De automotive tak van BNP Paribas Personal Finance is sinds jaar en dag een sterke partner voor nagenoeg de gehele Nederlandse automotive keten.
BNP Paribas Personal Finance biedt de voordelen van een klein bedrijf met daarachter de mogelijkheden van één van de grootste banken ter wereld!
Op welke functie solliciteer je?
Als Zonemanager ben je verantwoordelijk voor het beheren van bestaande klantrelaties en het genereren van nieuwe zakelijke kansen om de verkoop te stimuleren en de omzetgroei van het bedrijf te bevorderen. Je doel is om sterke klantrelaties op te bouwen, klantbehoeften te begrijpen en oplossingen te bieden die aan hun behoeften voldoen, terwijl je tegelijkertijd de bedrijfsdoelstellingen nastreeft.
Je maakt onderdeel van het Sales-comité.
Jouw werkzaamheden
- Accountbeheer: Het onderhouden van sterke relaties met bestaande klanten door regelmatig contact te onderhouden, hun behoeften te begrijpen en proactief oplossingen aan te bieden om aan hun verwachtingen te voldoen.
- Verkoop en onderhandeling: Jij gaat actief op zoek naar nieuwe verkoopkansen bij bestaande klanten en bij potentiële klanten, waarbij je de markt analyseert en concurrentie-informatie verzamelt om nieuwe mogelijkheden te ontdekken.
- Markanalyse: het ontwikkelen en uitvoeren van strategische accountplannen om de verkoopdoelstellingen te behalen, waarbij je een diepgaand begrip hebt van de behoeften van de klant en hoe het bedrijf hierop kan inspelen.
Ga je de uitdaging aan, dan bieden wij jou
- Een uitdagende functie in een dynamische en groeiende organisatie.
- Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en training.
- Een competitief salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een kinderopvangregeling, ziektekostenvergoeding en een bonusregeling.
- Het riante aantal van 36 vakantiedagen.
- Uiteraard de mogelijkheid om hybride te werken.
- Een inspirerende werkomgeving met gemotiveerde collega’s.
- De kans om een significante impact te hebben op de groei van onze organisatie in de automotive branche.
Wie ben jij
- Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie met brede kennis van financieren en verzekeringen. Kennis van wholesale en lease financieringen is een plus.
- Uitstekende communicatieve en onderhandelingsvaardigheden, met het vermogen om effectief te communiceren op verschillende niveaus binnen organisaties.
- Resultaatgericht met een sterke drive om succesvol te zijn en te excelleren in een competitieve omgeving, met een bewezen trackrecord van het behalen van verkoopdoelstellingen.
- Bij voorkeur een HBO opleiding in bedrijfskunde, sales, financiën of een vergelijkbaar vakgebied.
- Beheersing van de Nederlandse op (near)native niveau is een must-have. Daarbij uitstekende mondelinge en schriftelijke beheersing van de Engelse taal.
Wie zijn wij
BNP Paribas Personal Finance B.V. is onderdeel van BNP Paribas, de grootste bank van de Europese Unie en een belangrijke speler in het internationale bankwezen. De bank is actief in 65 landen en telt meer dan 190.000 medewerkers, waarvan bijna 145.000 in Europa. In Nederland bieden we met 1300 medewerkers binnen onze 10 entiteiten oplossingen op het gebied van vastgoed, vermogensbeheer, verzekeringen, financiering, leasing en mobiliteit.
Waarom BNP Paribas als werkgever?
Wat we doen, heeft alleen waarde als we daarmee ook een bijdrage leveren aan een duurzame en inclusieve samenleving binnen veilige ecologische grenzen. Wij nemen onze verantwoordelijkheid en vinden het belangrijk dat ook jij dat doet. Zo maken we samen het verschil en hebben we impact.
Jouw potentie is grenzeloos, net als onze ambitie. Wij vinden het belangrijk dat onze mensen blijven groeien en zich blijven ontwikkelen. Daarom bieden we je niet alleen toegang tot trainingen en cursussen in alle soorten en maten, maar zijn er ook volop doorgroeimogelijkheden naar andere onderdelen van de BNP Paribas Groep in binnen- en buitenland.
We vinden het belangrijk dat medewerkers lekker in hun vel zitten. Wij maken ons sterk voor een diverse en inclusieve werkomgeving waarin iedereen zichzelf kan zijn. Een informele en open werkomgeving met een grote verscheidenheid aan achtergronden, zowel lokaal als wereldwijd. Een werkomgeving waarin een flexibele en hybride manier van werken de standaard is.
Wil jij meer weten over hoe het is om bij ons te werken? Kijk dan ook op Your career at BNP Paribas in the Netherlands: Discover opportunities
Herken je jezelf hierin?
Solliciteren kan eenvoudig door je CV te uploaden en wij nodigen je graag uit om kennis te komen maken. Wil je met ons sparren of deze functie wat voor je is of wil je meer informatie? Neem dan contact op met Petra Wilkens, Senior Corporate Recruiter via petra.1.wilkens@bnpparbas-pf.nl
Houd er rekening mee dat we een pre-employment screening uitvoeren voordat je aan de slag kunt.
Een spontaan aanbod van een externe organisatie om ons te helpen een geschikte kandidaat te zoeken, is niet nodig.