CIB Klachtenprocedure

Bedankt dat u de tijd wilt nemen om uw zorgen te uiten. Bij BNP Paribas willen we onze klanten zo goed mogelijk van dienst zijn. We begrijpen echter dat dingen niet altijd gaan zoals gepland. Als u niet tevreden bent over onze producten of diensten, neem dan contact met ons op via het volgende e-mailadres: nl.client.response.team@bnpparibas.com.

Wanneer u op dit e-mailadres klikt, verschijnt er een e-mailsjabloon. Vul alle toepasselijke secties van het sjabloon in. Dit helpt ons uw klacht tijdig te beoordelen.

Wat kunt u verwachten?

We zullen uw klacht zo snel mogelijk beoordelen en u binnen 10 werkdagen een schriftelijke bevestiging toesturen. Tijdens het beoordelingsproces analyseren we uw opmerkingen en doen we ons best om de beste oplossing voor u te vinden. U kunt er zeker van zijn dat we uw klacht met de hoogste prioriteit zullen behandelen. Ons uiteindelijke doel is om te doen wat we u hebben beloofd toen we u voor het eerst als klant mochten verwelkomen.

We houden gedurende het beoordelingsproces contact met u en zodra we dit proces hebben voltooid, informeren we u of uw klacht gegrond is en welke stappen we op basis hiervan zullen ondernemen. Naar verwachting ontvangt u dit bericht binnen 40 werkdagen na het moment dat u ons uw klacht hebt toegestuurd. Mochten we meer tijd nodig hebben, dan zullen we u hierover ook binnen 40 werkdagen informeren.

Wat als u nog steeds niet tevreden bent met de voorgestelde oplossing?

Mocht u niet tevreden zijn met onze voorgestelde oplossing, dan informeren we u over de andere opties die u hebt, waaronder de mogelijkheid om uw klacht door te sturen naar een alternatieve geschillen- of klachtencommissie of de mogelijkheid om een civiele procedure te starten.

Houd er rekening mee dat wanneer uw klacht betrekking heeft op de verwerking van persoonsgegevens of een vermeende inbreuk op de privacywetgeving, u het recht hebt om een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens:

Autoriteit Persoonsgegevens

Postbus 93374, 2509 AJ, DEN HAAG

Telefoonnummer: (+31) (0)70 888 85 00

Fax: (+31) (0)70 888 85 01

Bezoekadres: Bezuidenhoutseweg 30

2594 AV Den Haag

Hebt u een klacht met betrekking tot BNP Paribas Markets?

Zie onderstaande webpagina voor klachten met betrekking tot producten en diensten van BNP Paribas Markets: Service | BNP Paribas Markets – The bank for a changing world.