Argenta en BNP Paribas Cardif verbeteren het hypotheekproces
Oosterhout, 22 februari 2022 – Argenta heeft de (bank)garantie van BNP Paribas Cardif in haar hypotheekproces opgenomen. Hierdoor wordt het hypotheekproces nog efficiënter voor adviseur en klant. Adviseurs die de Argenta hypotheek aanvragen worden automatisch gewezen op de mogelijkheid om snel en eenvoudig de Garantiestelling van BNP Paribas Cardif toe te voegen. Het aanvraagproces van BNP Paribas Cardif is volledig digitaal en geeft snel duidelijkheid. Dit past bij het efficiënte hypotheekproces van Argenta.
Bij het renteaanbod van een hypotheek van Argenta worden klant en adviseur direct gewezen op de Garantiestelling van BNP Paribas Cardif. Dit bespreekt de adviseur met de klant en de adviseur uploadt daarna de koopovereenkomst. Vervolgens ontvangt de klant vanuit Woongarant de aanvraag digitaal en ondertekent deze via iDIN
Ronald Touwslager, CEO van Argenta Nederland: “Argenta helpt klanten met fijn wonen. De Garantiestelling is een logische aanvulling op het hypotheekproces. Zo weten onze adviseurs en klanten snel waar ze aan toe zijn. Hiervoor werken we graag samen met BNP Paribas Cardif als gespecialiseerde partner.”
“Zowel wij als Argenta zijn sterke spelers op de markt. Deze samenwerking voelt dus erg logisch voor ons als partnershipverzekeraar. Samen maken we het aanvraagproces van een Garantiestelling voor adviseur en klant nog eenvoudiger, efficiënter en toegankelijker.” aldus Marieke van Zuien, CCO BNP Paribas
Cardif België en Nederland, over de samenwerking met Argenta.